Zwangerschapstesten en ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Aangezien we nu al een tijdje zwanger proberen te worden en de ovulatie- en zwangerschapstesten erdoor heen vliegen vroeg ik me af waar (online) en welke tests jullie zoal kopen. Ik zelf koop mijn tests meestal op www.ikwileenkleine.nl. Daar heb ik goede ervaringen mee maar misschien betaal ik namelijk wel teveel :) ?

groetjes
elise

Hoi....

ik heb ze bij 123ovulatietest.nl weg starterspakket met 30 ovulatie testen en 6 zwangerschapstesten voor € 20,95

Hallo,

Ik heb ze besteld bij sensitest.nl
Ook een starterspakket, of ze goed werken kan ik je helaas nog niet vertellen.

Groetjes Laura

Ik bestel ze ook bij Sensitest.nl Daar kan je ook voordeel pakketten kopen en de ovulatietesten werken prima! (soms wat verwarrend maar da's een ander verhaal (topic))

Gr Lynn

Hoi via een vriendin van mij kwam ik op de website 123ovulatietesten.nl daar heb ik 10 ovulatietesten en 3 vroege zwangerschapstesten voor 7.50! (Exclusief verzendkosten)

Ik heb ervaring met de Sensitest ovulatietesten, zij had 1 pakketje over, aangezien zij WEL zwanger is geworden door middel van die testen.. en volgens haar worden deze testen veel gebruikt door vrouwen die actief zijn op dit forum..bij mij wees ie steeds negatief uit..heb dus zo'n combipakketje besteld..hopen dat dat wel meer positiviteit biedt! Dus kan het je niet beloven.. Maar dacht ik geef je in ieder geval de tip!

Succes! Groetjes Arifi

Terug
Bovenaan