Zwangerschapstesten van positief maar bijna negatief weer positief

<p>Hi dames, </p><p>Ik heb 18okt positief getest naar een curretage op 17sept.</p><p>Mijn testen liepen tot zondag netjes op tot wel een knaltest. Maandag het streepje iets lichter maar nog steeds heel duidelijk. Hierna waren ze dinsdag en woensdagochtend licht/bijna negatief. Woensdagmiddag nog een test gedaan en deze is weer vergelijkbaar met die van maandag.</p><p>Ik heb al 3x een miskraam gehad dus jullie zullen wel begrijpen dat ik ontzettend onzeker ben. </p><p>Ik heb zondag en dinsdag een clearblue gedaan en deze geeft zwanger 1-2 weken aan.</p><p>Iemand ervaring met testen die lichter zijn met ochtendurine?</p><p>Ik ben onderhand gestopt met testen en heb 11/11 mijn eerste echo. Spannend en afwachten... </p>

Ik heb ook lichte streepjes gehad bij goedkope testen, zo licht waardoor ik dacht dat het negatief was. Na 3 dagen nog geen ongesteldheid toch clear blue gekocht en die gaf 1-2 weken aan. Nu ruim week verder en nog niet ongesteld dus ga er vanuit dat ik zwanger ben. 
 Zolang je niet ongesteld wordt en positieve testen hebt gehad denk ik dat je er vanuit kan gaan dat je zwanger bent!! Anders kan je altijd nog de huisarts bellen voor bloedprikken volgens mij.

sterkte! 

Heb je dezelfde zwangerschaptesten gedaan?
toch lastig te zeggen wat dit kan betekenen. Denk dat je toch echt geduld moet hebben tot de echo. En hopelijk heb je dan een mooie echo. 

Terug
Bovenaan