zwangerschapstesten?????? wie kan mij helpen????

Hallo meiden,

Ik ben net bij de apotheek geweest voor een zwangerschapstest. Volgens de apotheker kun je heel veel testen al doen voor je verwachte menstruatie (sinds kort volgens haar). Nu heb ik er dus 1 gekocht waarop het doosje  staat; al na 10 dagen na de eventuele bevruchting te gebruiken. Maar op de bijsluiter staat dat je hem pas kan gebruiken als je 1 dag overtijd bent. Wat moet ik nou aanhouden? Volgens de apotheker kan je hem dus al doen voor je verwachte menstruatie. Wie kan mij helpen en heeft eventueel zelf hier ervaring mee??? Liefs isa.

Bedwing je geduld en wacht totdat je 1 dag overtijd maakt.
De ene vrouw maakt sneller het lhhormoon aan dan de andere.
Dus het kan zijn dat je nu al positief test, maar ik weet uit ervaring dat het een enorme tegenvaller is als je negatief test. En het helemaal een domper is als hij nog eens negatief is als je een dag overtijd bent.

Dus bespaar jezelf het verdriet en wacht nog even.
Mocht hij dan positief zijn dan ben je zeker zwanger, terwijl wanneer je de test te vroeg doet een evt positieve test nu over een week negatief kan zijn, omdat de innesteling is mislukt.

Ik duim voor je!
Tamara

Hoi
De test van apothekers is een hele goeie, die werkt al op een halve concentratie hsg. Werkt ook al heel snel, maar tip test altijd pas na 5 dagen. Je eisprong kan tesnlotte iets te laat zijn
Groetjes,
A3          (augustus 2005-moeder)

Terug
Bovenaan