zwangerschapstesten

A

Anoniem

Guest
even een vraagje

Hebben jullie ervaring met de zwangerschapstesten via internet??zijn stukke goedkoper maar ook even goed als de andere???

liefs marjan

Hey Meid,

Ja hoor, de testen die je via internet kunt bestellen zijn net zo goed.
Ik bestel ze altijd via internet, via www.zwangerstapstesten.nl.
(het enige nadeel vind ik dat ze op dit moment alleen negatief aangeven )

Ik heb er al verschillende geprobeerd. Nu heb ik er 2 voor €3,99. Dat scheelt dus echt een hoop met de winkel.

Veel succes

Liefs Sandra

Bedankt voor de tip, dat scheelt idd veel met de prijzen in de winkel!

Ook ik bestel ze via internet, scheelt een hoop geld. En zo gaat het je ook niet zo aan het hart als je er eens 2 achter elkaar wilt gebruiken :)

Je hebt ze trouwens ook zo binnen, met een paar dagen !!! Bij mij geven ze echter ook alleen maar negatief nieuws, maar ja dat zal niet aan die testen liggen, maar aan mij, hahahahaha.

Succes en groetjes Ellen

bedankt voor de tip meiden!! ik ga ze zeker bestellen!!!

veel liefs mar

hai!

Ik heb ervaring met de testen via premomshop, ik ben niet zo kaopt van de romed testen, die geven vaak  vals licht positief aan. daar heb je dus niet zo veel aan, ik word er alleen maar onzeker van!

maar je kunt ze ook van clearblue etc bestellen, die zijn wel goed!

xxx

hallo
ik vind die van Romed ook niks.Ik heb de ovulatietesten gedaan en toen ik verging van de kramp was hij nog niet echt positief geweest.En aan mijn tempcurve zag ik dat ik gelijk had.
En de zwangerschapstesten schijnen wel eens positieve uitslagen te geven en als je dan een andere test doet si de uitslag negatief.Nou da's dan even balen hoor!

Wel kan ik de testen van clearVIEW aanraden die kan je ook bij die shops kopen.
Deze zijn van de fabrikant van clearblue alleen veel goedkoper.En ik vind ze nog duidelijker ook.
Je kan die tegen het licht houden.En ook kan je al snel genruiken omdat ze gevoeliger zijn dan die in de winkel.Ze worden gebruikt in het ziekenhuis bij ivf.
Ze kunnen al positief zijn 4 dagen voor je NOD.
cindy

Terug
Bovenaan