Zwangerschapstesten

A

Anoniem

Guest
Zijn die digitale testen vna clear blue nou ook gevoeliger?

Ik heb namelijk vandaag  deze test gekocht.

De eerste die ik getest had was een van een of ander spaans merk daarna eigen kruidvat merk en nu ik merkte dat  die digitale per 3 verpakt zijn en dus geen 20 euro per stuk kosten dacht ik laat ik die dan maar nemen.

Maar ik heb dus weer wat in huis en de planning is om komende zondag misschien te testen als er dan nog steeds niks van ongesteldheid is.
We zijn dan precies 4 jaar bij elkaar en zou dan ook leuk zijn als de 3de test deze maand wel positief zou zijn, bovendien ben ik dan al een week overtijd en zou ik denken dat het wel positief moet aangeven als het zo is.

Zelf denk ik helaas meer dan mijn cyclus na het stoppen met de pil toch van slag af is

Groetjes Toto
23 jaar, 1e kindje, 1e ronde (nou ja die is eigenlijk voorbij inmiddels maarja)

Hey Toto!

Volgens mij zijn de digitale testen net zo gevoelig als de "normale" testen, er komt alleen ipv streepjes zwanger of niet zwanger te staan. Eigenlijk  "leest" de test de streepjes af zeg maar, dus kan je niet gaan twijfelen of er nu wel of niet of een licht streepje staat.

Maar ik dacht ook altijd dat deze testen veel duurder waren, tot ik ook merkte dat ze 3 voor 20 euro zijn. Eigenlijk heel goedkoop dus.

Heel veel succes met afwachten, spannend joh maar wel irri! Volgens mij heb ik nu last van mijn eisprong, heb nl. last van ongipijn laag in buik..... Zit op dag 17 van mijn cyclus, welke gemiddeld 29 dagen duurt, maar laatste keren 30 & 31. Dus ga er van uit dat dit eisprong is. Maandagavond geklust, hoop dat die zaadjes nog leven, en zit nu te wachten tot manlief thuis is.... kunnen we zo ook nog even

Toitoitoi en we horen het weer.

Liefs Hallow

Hoi Halloweeni,

Zo te horen ken jij de testen al

Ik laat ze hier nog maar lekker ingepakt deste kleiner is de verleiding

Maar in ieder geval nog veel succes als manlief thuis komt.......

Groetjes Toto

Hey Toto,
Balen joh, dat je ongi er toch aan zit te komen.....
Nou ik ben bang dat het deze maand ook niks wordt bij ons, hoor! Vandeweek kwam manlief natuurlijk laat thuis en nou ja het lukt gewoon echt niet als het móet voor mijn gevoel dan. Had er wel zin in vantevoren maar puntje bij paaltje toch niet. Manlief gelukkig ook niet dus daar moesten we dan wel weer om lachen hihi. Dusss of de kluspartij van maandag moet nog zijn vruchten hebben afgeworpen, maar daar ga ik niet vanuit, dus wordt wel weer een volgende ronde.

Jij succes met je ongi!

Liefs Hallow

Terug
Bovenaan