Zwangerschapstesten

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb net via babybrabbel zwangerschapstesten gekocht. Het scheelt echt onwijs veel geld met de winkel. Bij een drogist betaalde ik elke keer ongeveer 7€ voor een eigenmerk test.
Via internet heb ik nu 4 testen voor € 9,95 incl. verzendkosten. En bij deze test kan je al na 1 week na je ovulatie testen!!

Ik hoop dat ik geen 4 testen nodig heb natuurlijk (want dan ben ik weer duur uit!!)  anders geef ik de rest wel weg. Nog zat   vriendinnen zonder kinderen.

Wie weet een goede tip voor jullie... doe er  je voordeel mee.

GRoetjes,
Heartje

Hoi Heartje

Pas op welke je gekocht hebt want BB schijnt testen te verkopen die je paar dagen voor NOD kunt testen die vaak positief aangeeft en blijkt dat je helemaal niet zwanger bent. Ik weet niet meer welke het zijn (volgens mij Matcare maar dat weet ik niet meer helemaal zeker).

Maar ik wens je heel veel succes met testen en hoop dat je ook daadwerkelijk positief test.

Liefs Sharine

Matcare zijn juist hele goeie, die gebruiken de huisartsen namelijk ook. Maar je hebt gelijk er zijn testen die niet goed zijn. Dat heb ik vaker gehoord maar ik kan nu ook niet op de naam komen, irri haha.....
Ik koop de mijne altijd via www.zwangerschapstest.nu daar zijn ze inderdaad ook super goedkoop. Ze worden thuis gestuurd in een discrete envelop die gewoon door de brievenbus past. Ideaal vind ik ze...(nu nog een positieve test en ik ben helemaal happy)

Terug
Bovenaan