Zwangerschapstesten

<p>Hoi allemaal!</p><p>Aangezien ik ook op het wachtbankje van november zit (1e ronde) vroeg ik me af welke zwangerschapstesten jullie aanraden of juist afraden?</p><p>Ze moeten natuurlijk allemaal aan bepaalde eisen voldoen maar misschien hebben degenen met wat meer ervaring met testen wel een voorkeur.</p><p>De kruidvat 2v5 en action early heb ik in huis.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p><p>Groetjes, Koekiemonster :)</p>
 
Heb sensitesten gebruikt. Online besteld. Super tevreden over. De gewone testen van het kruidvat vond ik verschrikkelijk met die kruisjes. En ze zijn een stuk goedkoper?
 
Dank jullie wel allemaal!
Dan houd ik het denk ik bij die van het kruidvat 2v5 of de sensitest, die ga ik eens opzoeken. Hoop dat ik er niet te veel nodig ga hebben haha
 
Deze had ik: https://m.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-zwangerschapstest-midstream

Vond ze heel fijn en duidelijk, die van 3 passen in elk geval door de brievenbus. Zijn simpele testen, weinig poespas en duidelijk. Je betaald wel verzendkosten, maar dan zijn ze nog niet duur.
 
Terug
Bovenaan