Zwangerschapstesten

Hallo allemaal,

Ik word helemaal gek!!! Ik ben nu ruim een week overtijd maar volgens de zwangerschapstesten niet zwanger!! Ik kan op de dag/uur/minuut mijn periode voorspellen, dus dat kan het niet zijn. Ondertussen heb ik al een week last van allerlei zwangerschapsverschijnselen. Volgens de assistent van mijn huisarts kan het zijn dat mijn hGC-waarde nog laag is en moet ik na 1,5 a 2 weken pas testen. Ik ben zooooo ongeduldig en vraag me nu af of anderen dit ook hebben meegemaakt?!?!? Ik ben op zoek naar een of andere bevestiging dat ik niet anders dan anders ben....

Hoop snel iets van iemand te horen!
Groetjes, L
 
kan me voorstellen dat je graag uitsluitsel wilt en dit onzekere wachten slopend kan zijn. Het is denk ik bij iedere vrouw verschillend, ik heb positief getest een dag overtijd, maar hoor ook vaak dat je beter een week of twee kan wachten en dan is het beter om ochtendurine te gebruiken, ik duim voor je!!
 
Hoi L,

Ja, ik had het zelfde! Pas met 39 dagen gaf de Kruidvat-test aan dat ik zwanger was. Diezelfde ochtend gaf de Predictor nog negatief...
Het kan dus!!!
Ik duim heel hard voor je dat je zwanger bent!

Liefs, Jaine
 
ik heb op 11 weken negatief getest van mijn zoontje. ik had een predictor. met claerblue was de uitslag wel positief, het kan dus ook aan de test liggen. veel succes
 
Hoi L,

Maak je niet te druk. Ik heb het heel gek meegemaakt, bij mij bleek de test pas (schrik niet)3 WEKEN later positief dan dat ik ongesteld had moeten worden. Mijn lichaam was kennelijk errug langzaam met dat HGC hormoon! Toen de test positief bleek (ik had er tussendoor meerdere gedaan, steeds om de 4 dagen) was ik al 5 weken zwanger haha! Succes!
 
hoi dit herken ik uit duizenden ik heb het namelijk ook zo gehad en ik ben nu zwanger van een tweeling. ik had de avond voor mijn menstruatie mijn verjaardagsfeest en had goed gedronken op zondag moest in ongi worden maar dit bleef uit ook de maandag geen ongi dus heb ik maar een test gehaald bij de apotheek en deze was heel duidelijk pos. dindags werd ik 30 en heb de huisarts gebeld voor een test bij hun en ook deze was duidelijk pos. heel zenuwachtig mijn vriend dit verteld tijdens een etentje en hij vond het niet zo erg leuk hij moest er erg aan wennen ik zou pas deze maand zijn gestopt met de pil.maar door medicijngebruik van de huisarts is dit niet gebeurt.
ik heb 2 weken moeten wachten op mijn eerste echo in het ziekenhuis en was super nerveus. toen bleek dat het een tweeling werd was mijn vriend helemaal door het dolle heen hij vond het super.
wij hebben nl in mei een miskraam gehad toen was ik 5 weken en was de test die ik deed positief en bij de huisarts dezelfde middag negatief. 1 week later was ik het kwijt.

ik wilde dit verhaal even met je delen.
ik heb het dus ook gehad ik hoop voor je dat je dus zwanger bent als je dit graag wilt.

groetjes saskia
 
wij verwachten de 4e en bij alle 4 was het zo. je kan het ook via de huisarts dmv bloedtest doen maar dan moet je ook een week op de uitslag wachten. heb ik ook eens gedaan en toen had ik te weinig in mijn bloed om zwanger te zijn en teveel om niet zwanger te zijn. moest ik nogeens een week wachten. het betekende toen: of de zwangerschap zet door en worden de hornmonen meer of waren ze al aan het afnemen en zou het een miskraam worden. dat was echt een rotweek omdat ik me heel zwanger voelde. ik zou gewoon een week wachten, heb ik de andere keren ook gedaan. succes.
 
Hoi,

Ben ontzettend gelukkig dat er nog iemand in dezelfde positie zit als ikzelf.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik meermaals getest( met predictor) en telkens was de test negatief. Na een week ben ik naar de huisarts geweest en bleek ik zoals ik vermoedde toch wel zwanger te zijn. Gelukkig!!!
Nu denk ik ook weer zwanger te zijn en ra,ra,ra, de test was weer negatief. Nu wacht ik nog een paar dagen en verspil ik geen geld meer aan dure zwangerschapstesten. Ik ga maandag naar de huisarts en laat onmiddellijk bloed prikken (als ik het tenminste nog uithoudt tot maandag, ik ben namelijk raaaaaazend nieuwsgierig.)
Ik duim voor je!!!

Tot binnenkort misschien.

Eva België
 
Terug
Bovenaan