zwangerschapsuiker/bloedarmoede?!

hallo zwangere vrouwen!
Ik ben nu 21 weken zwanger.Het word een jongetje!!Ik ben heel erg blij maar heb erge last van mijn zwangerschapssuiker. Ik loop al bij een zwangerschapdietiste.en heb ook al insuline.Maar ben vaak in een keer heel erg flauw.Dan voel ik me zo slap als een vaatdoek en dan moet ik echt even zitten en wat drinken.Ben al verschillende keren flauwgevallen,van me fiets en van de trap gevallen.
Ik durf dus eigelijks niks meer te ondernemen?
herkend iemand dit?! please let me know! af en toe weet ik niet wat er in mij lichaam gebeurd! bij mijn vorige zwangerschap had hier helemaal geen last van! help! xsanne

nee daar kan ik je niet over informeren. Als je nu je medicijnen en insuline krijgt en je voelt je nog steeds niet goed, dan zou ik weer naar de diabetes arts gaan. Dan krijg je wellicht teveel of te weinig insuline.

Maar dit zeg ik uit het oogpunt van mijn vriend. Die heeft namelijk suikerziekte. En toen ze het net hadden ontdekt had hij ook last van duizeligheid, moe, hoofdpijn. Maar uiteindelijk met aanpassing van medicijnen en insuline gaat dat nu goed.

Nu alleen afwachten of ons kindje ook suikerziekte heeft. Daar heeft hij het erg moeilijk mee.

Sterkte met alles, kan me voorstellen dat je niks onderneemt als je flauw valt, Dan durf je ook niks meer.

Ik sluit me aan bij Marinally, hup naar de dokter. Als je echt ernstige zwangerschapssuiker hebt is misschien een diabetescoach ook het overwegen. Want alhoewel er best mee te leven valt als je suiker hebt, (de woorden van een goede vriend die diabetes heeft, niet de mijne hoor!), is het inregelen nogal een klus en vrij ingewikkeld. Maar echt, het is wel de moeite waard, want dan kan je gewoon weer alles doen en laten!

Hoi, dat is rot...
Bij mijn 1e ook zw. schaps suiker gehad.
Moest het met een dieet doen.
En nu 31wk zw. nog niks, moet woensdag weer bloedprikken.
Als je flauw valt is dan je suikerspiegel niet te laag.
Had het zelf altijd als ik moest eten koken dat ik me niet goed voelde.
Bij ouderen adviseren ze als je je flauw voelt om een glas ranja te drinken en even rustig aan doen.

suc6, je kunt altijd contact opnemen met je dietiste.
Moest zelf elke ochtend bellen naar het ziekenhuis afdeling diabetisch.
Je moet er wel achter aan gaan.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan