zwangerschapsvergifteging

hallo meiden ik ben 27 jaar en ben nu van mijn tweede in verwachting,ik ben een beetje bang voor mn bevalling dalijk waarom?? drie jaar geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon maar wel 2 maanden te vroeg .ze hebben t in t ziekenhuis met een keizersnede moeten halen .zijn gewicht was toen 1490 gr en 41 cm lang echt ik was daar zo van geschrokken en echt t hoofdje was de groote van een tennisballetje,tja uiteindelijk is t allemaal goed gekomen maar een zwangerschapsvergifteging dat is niet zomaar wat ik heb daar dan ook nog eens drie dagen ic gelegen!! maar wat mijn vraag is wie weet hoe je er aan komt?? en kan t met een tweede ook weer gebeuren ik loop nu wel bij de gynocoloog en die houd me goed in de gaten maar ik lig hier snachts van wakker mensen die ook zoiets hebben meegemaakt willen jullie dan reageren?? alvast bedankt misschien wordt ik dan wat gerust gesteld dank je
 
Hoi, ik zag dat nog niemand op je mailtje had gereageerd. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wilde je gewoon even zeggen dat ik het rot voor je vind en ik hoop dat je ergens anders terecht kunt voor goeie informatie.

Ik heb er alleen het een en ander over gelezen en heb het idee dat, voor zover je dat zelf in de hand hebt, ontspanning belangrijk is. Neem jezelf en je lijf gewoon serieus en luister goed naar je gevoel (jij bent de baas!). Praat over je angsten met iemand die het snapt (verloskundige, (huis)arts, gyneacoloog enzo. Desnoods een keer teveel aan de bel trekken is in dit geval echt niet erg!
Gewoon heel veel sterkte!
Liefs, een meelevende zwangere
 
Ik ben zelf pasgeleden bevallen met een keizersnede nadat bij mij het Hellp-syndroom was geconstateerd.
Mijn gyn. heeft me verteld dat de kans dat je dit bij een 2e kindje krijgt 30% is en dat dit bij elk volgend kindje afneemt.
Bij een 2e kindje schijn je het ook nooit meer zo erg te krijgen als bij je 1e kindje.
Dit is dus wat mij verteld is.

Je mag me ook mailen: larasmulders@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan