Zwangerschapsvergiftiging??? Ben bang,..

Hoi allemaal,

Vandaag naar de verloskundige geweest.
Verhoogde bloeddruk en misschien teveel eiwitten.
Morgen meteen naar de gynocoloog. ben vreselijk onrustig hierdoor en bang hoe het nu verder gaat. Weet iemand uit eigen ervaring wat de gyn gaat doen en hoe het verder gaat.

Is het nodig om bang te zijn?
Mama Natas 38wk + 5

Hoi,

Ik hoop het niet voor je meid.
Ik heb geen verstand van zwangerschapsvergifteging maar ben wel onder controle bij een gyneacoloog.
Als ik bij de g.c ga dan word mijn urine gestest en mijn bloeddruk gemeten.
Daarna word er een echo gemaakt en flink aan de buik gevoeld.
Verder doet ze niet veel meer  als   het een en het ander uitleggen.
Het is hetzelfde als een verloskundige alleen wat meer geleerd en je krijgt een echo en dat is bij de v.k niet.
Maar dat is bij gewonen controles, wat ze morgen bij jou gaat doen echt geen idee.Ze leggen je wel altijd eerst van te voren alles uit ze beginnen nooit zomaar ergens aan.Komt goed meid, laat het op je afkomen, je bent daar in goede handen.
IK wens jou en je man./vriend morgen heel veel succes!!

Groetjes Yocha (38wk)

Hoi,
Hier iemand met beginnende zwangerschapsvergiftiging. Maar al drie weken blijft het stabiel en mag ik telkens lekker naar huis.
Ik was al in het ZH. Telkens krijg ik een echo, maar dat was al.... het enige nu is dat ze elke week bloed en urine contoleren.
Veel succes er mee en probeer jezelf niet al te gek te maken.
Gr Tanja

Jeetje meid,

Heb zelf geen ervaring hiermee dus kan je ook niets hierover vertellen.

Wil je wel veel sterkte wensen en hopelijk valt het nog mee.

Denk morgen aan je.

Liefs mamabinck.

Hoi Nataz,

Ik heb er helaas wel ervaring mee,tijdens mn vorige zwangerschap!!
Het begon met veel vocht vasthouden,en daar kwamen een hoge bloeddruk en eiwitten in de urine bij.