Zwangerschapsvergiftiging, morgen inleiden!

Ik lig sinds woensdag in t ziekenhuis, in eerste instantie om een nacht goed te slapen met medicatie, maar ik hoorde meteen al dat ik langer zou moeten blijven, omdat m'n bloeddruk te hoog was en er eiwitten inmn urine zaten. Ik heb net de uitslag gekregen dat ik idd zwangerschapsvergiftiging heb en niet meer naar huis mag. Morgenvroeg wordt ik ingeleid...

Ik had gehoopt dat ik iig niet ingeleid hoefde te worden, heb dat vorige x erg heftig gevonden, maar goed, het is nu niet anders meer, dus k geef me er maar aan over. Hoop dat de zwschvergiftiging niet erger wordt dan nu...

Ff spannend dus nog, maar met een beetje geluk kunnen we morgen ons meisje knuffelen!!

Jeetje meis, wat spannend. En wat vervelend vooral voor je.
Ik ga voor je duimen dat het inleiden morgen helemaal goed gaat. Zoals je al zegt... geef je er maar aan over.
En, je weet waar je het voor doet: als het goed is houd je morgen een prachtig meisje in je armen!

Als je eraan toe bent lezen we hopelijk gauw op het forum hoe het gegaan is!

Heel erg veel succes en probeer nog een beetje te slapen vannacht. Hoewel ik uit ervaring weet dat het ziekenhuis nou niet echt de beste plek is om te slapen ;-)

Veel liefs, Marieke

P.S. Hoe ver ben je morgen?

Spannend!! Gek idee zeg dat je morgen je kleine meid in je armen kunt houden!!! Ik ben bij mijn dochter ook ingeleid ondanks dat ik vond dat het heftig was vond ik het ook wel prettig, t ging namelijk behoorlijk snel...dus met 5 uur was ze er!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en de zwvergiftiging niet erger word en je morgen rustig de bevalling in gaat...probeer vooruit te kijken naar wat je ervoor terug krijgt!! ;) (makkelijker gezegd dan gedaan..)

Hoe is het met je zoontje? heeft die het ergste gehad van de waterpokken!!

Suc6 meid en we horen het wel als je eraan toe bent!!:D

Liefs Liesbeth

Thnx meiden! Ik ben zondag uitgerekend, dus morgen 39.6... En met m'n zoon gaat het gelukkig weer goed! Het zijn nu allemaal korstjes en ik verbaas me dat ze zo snel wegtrekken! Hij was net nog even hier, is wel even lastig voor hem 'kom mama jij gaat ook weer mee naar huis!' bij de gastouder was hij ook erg verdrietig geweest. Maar ja, de komende weken zullen gewoon ingrijpend voor hem zijn, t hoort erbij... Haha maar mijn moederhart vol hormonen stroomt dan alweer over van medelijden ;-)

Hoop ook op een goed nachtje slaap.. Lig wel alleen nu, m'n buuf mocht vandaag naar huis. Wel fijn, ben een beetje verkouden en snurk af en toe enorm vlgs m'n man... De vorige x was mijn kamergenote de volgende ochtend ineens verdwenen, omdat ze niet kon slapen door mij, oohhh vreselijk vond ik dat, hihi dus gelukkig kan ik nu met een gerust hart gaan slapen...

Zodra t kan laat ik weer van me horen :)

Oee spannend! Je hebt je kleine meisje op de wereld gezet als het goed is! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je heerlijk aan het genieten bent van deze (pittige) mooie fijne tijd samen. xxx Suus

Terug
Bovenaan