zwangerschapsvergiftiging?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben net bij de verloskundige geweest. En ze vermoed dat ik last heb van zwangerschapsvergiftiging. Moest een potje plas weg brengen en krijg vanmiddag al de uitslag. Ik moet om 3uur bellen, de tijd gaat nu ineens wel erg langzaam.
Wat houdt zwangerschapsvergifitiging eigenlijk in? En kan het kwaad voor mijn kindje??
Maak me toch best zorgen.

groetjes Larissa 35wkn

Ik las net je "probleempje". Ik weet niet wat de uitslag is,maar ik hoop goed. Zelf ben ik al moeder en onze dochter is gehaald met een spoed keizersnee omdat  ik op dat moment zwangerschapsvergifteging bleek te hebben. Hoe dat gekomen is weten ze nog niet want de hele zwangerschap is heel erg goed verlopen,nergens geen last van gehad. Bloeddruk en alles was goed. Ze is te klein geboren en alles was verkeerd aan haar. Maar nu gaat alles goed en is ze al bijna 8 maanden oud en hollands welvaren.

Ik hoop dat alles mee valt en dat het geen zwangerschapsvergifteging is en anders moet je maar zo denken,ze zijn er op tijd bij. Want ik wil je niet bang maken het kan verkeerd aflopen.
Sterkte en misschien lees ik nog wel wat het is.

Groetjes Pascalle
ps ik zit bij zomermoeders (forum 0-1 jaar) als je iets wilt weten.

Hallo,

Gelukkig was de uitslag goed. En heb ik het niet. Maar heb me wel even heel veel zorgen gemaakt.
Bedankt voor je lieve berichtje

Ik ben blij dat de uitslag goed was. Nu kun je nog lekker even genieten van de laatste weken. Ik hoor/lees misschien nog wel wat het geworden is. Nog heel veel geluk.

Groetjes Pascalle

Terug
Bovenaan