zwangerschapsvergiftiging

Vandaag weer voor extra controle naar het ziekenhuis geweest, en helaas was het niet zoals het moest zijn en dus toch een beginnende zwangerschapsvergiftiging:S.
Ik moet nu 2 keer per week naar het ziekenhuis voor controle v/d bloeddruk, urine, en het hartje v/d baby.
Flink balen dus, want een thuisbevalling zit er nu ook niet meer in. En als het hard achteruit gaat is de kans dat het eerder gehaald wordt groot.
Dus we hopen maar dat het allemaal een beetje stabiel blijft en dat de kleine gewoon tot het einde mag blijven zitten........
Ingrid 34w5d

He balen zeg! Je wordt wel goed in de gaten gehouden. Wel heftig 2x pw naar het ziekenhuis, je had je de laatste weken ongetwijfeld anders voorgesteld.. sterkte dr mee

Hoi Ingrid,

inderdaad balen zeg! Kun je toch niet meer zo onbezorgd genieten van dat laatste stukje... Heel veel sterkte en hopen dat het kleintje nog even mag blijven zitten!

Natasja

hoi ingrid,
ow wat balen zeg!
wel raar dat ze je niet opnemen..ik werdt toen meteen opgenomen.en kreeg 3x per dag een ctg enzo.
maar komt mischien omdat het nog "beginnend" is!
ik wens je iig heeel veel sterkte! en als je je echt beroerd voelt trek meteen aan de bel..het is gevaarlijk voor jou en je kindje! mij hebben ze er te lang mee laten lopen.met als gevolg dat mijn zoontje er toen onder heeft geleden.
sterkte!
Liefs Kim 34.1 wkn

Jammer dat je niet meer thuis kan bevallen maar wel fijn dat ze je nu extra in de gaten houden.
Zelf heb ik ook bij de eerste zwangerschapsvergiftiging gehad.
Hier gaat het tot nu toe goed..

Doe rustig aan en ik hoop dat de kleine nog even blijf zitten.

Terug
Bovenaan