zwangerschapsvergiftiging

Update van mijn verhaal zwangerschapsvergiftiging:
Afgelopen donderdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat de zwangerschapsvergifiging snel de verkeerde kant op ging.
Donderdag zijn er nog verscheidene CTG's gedaan en regelmatig de bloeddruk gemeten.
Vrijdag bijna de hele dag aan de CTG gelegen en bloeddruk was erg hoog (160/110). Er werd mij verteld dat ik waarschijnlijk een infuus ging krijgen om de weeën op te wekken.
Om 16.00 kwamen ze mij vertellen dat ik naar een 1 persoonskamer ging voor de rust, en te hopen dat de bloeddruk een beetje stabiel bleef. Weer aan de CTG gelegd. Kwam om 17.00 de gyneacoloog om mij te vertellen dat het niet goed ging met mij en de baby en dat ze om 19.00 de baby gingen halen mbv een keizersnee. Dus om 19.00 zat ik op de OK voor de ruggeprik ( met knikkende knieën ) en om 19.41 was daar onze kleine Jurre met een gewicht van 1870 en 45cm.
Inmiddels zijn we al een paar dagen verder en het gaat super goed met de kleine Jurre, is van de monitor af heeft geen infuus meer heeft alleen nog sondevoeding. En dat met 35 weken en 2 dagen.
We liggen allebei nog in het ziekenhuis en Jurre moet zowiezo nog wel een paar weken blijven.

Hoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jurre.Wat is dat spannend geweest voor jullie.Gelukkig gaat alles de goede kant op!
Heel veel geluk met jullie kleine man,en voor je het weet is hij lekker thuis.

Liefs Elma

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje jurre.
Wat fijn dat het zo goed gaat. Hopelijk mogen jullie gauw lekker thuis van elaar genieten.

Liefs marielle

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jurre! Jeetje wat een verhaal zeg, dat moet zeker spannend zijn geweest! Ik hoop dat jullei snel opknappen en gauw als gezinnetje thuis mogen komen.

Liefs, Nicole

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jurre. Geweldige naam (helemaal mijn smaak!!).
Wat een spanningen de afgelopen dagen. Maar fijn dat het zo goed gaat.
Jeetje de tweede baby al van de maart mama's.

Liefs,
Margreet

Van harte gefeliciteerd met Jurre. Geweldig dat hij van alle apparatuur af is. En die sonde voeding is zoveel minder belastend voor hun en kunnen ze snel aansterken. (Rebecca heeft ook nog deels sonde voeding.)
Toch wel schikken dat er alweer een baby is geboren met 35 weken.

Lekker aansterken jullie 2 en geniet van je mannetje!!!! Wat ruiken ze toch lekker en zijn ze geweldig he!!!!!
Laat je lekker in de watten leggen!!!

XXXXX Pauline

Terug
Bovenaan