Zwangerschapsvergiftiging...

Maandag op controle in het ziekenhuis geweest. Te hoge bloeddruk en eiwit in de urine. Net onder de grens dus er was nog geen sprake van zwangerschapsvergiftiging. Helaas was dit dinsdag wel het geval. Hoewel de bloeddruk wat lager was dan maandag (nu rond de 160/90) was de hoeveelheid eiwit in urine gestegen. Deze zat nu net boven de grens van 35 dus ik heb officieel zwangerschapsvergiftiging. Ik mocht na lang wachten toch naar huis daar ik geen last heb van de andere belangrijke klachten zoals hoofdpijn en duizeligheid. Zodra ik die krijg moet ik direct naar het ziekenhuis. Enige remedie is rust. Ik mag dus alleen in bed liggen en gisteren eens gebeld en gevraagd of ik misschien toch eens een kwartiertje per dag aan de pc mag zitten. en dat was gelukkig geen probleem! Pfff... het is best zwaar hoor, niks doen. Geen tv, want dat is te inspannend. Niet zitten maar liggen. Morgen weer op controle dus ik ben benieuwd...

ey tammy

ik heb inmiddels ook voor elkaar dat ik t thuis uit mag zitten (zie mijn eerdere posting)ook ik mag thuis blijven zolang ik geen hoofdpijn krijg of zoiets.. ze hebben bij mij alleen niet gezegd dat dat ik geen tv mag kijken enzo.. in t ziekenhuis deed k dat ook dus waarom thuis niet toch? maandag pas weer op controle.. ma keb wel een staaaapel vragen. sterkte de komende dagen!

liefs!

ey tammy

ik heb inmiddels ook voor elkaar dat ik t thuis uit mag zitten (zie mijn eerdere posting)ook ik mag thuis blijven zolang ik geen hoofdpijn krijg of zoiets.. ze hebben bij mij alleen niet gezegd dat dat ik geen tv mag kijken enzo.. in t ziekenhuis deed k dat ook dus waarom thuis niet toch? maandag pas weer op controle.. ma keb wel een staaaapel vragen. sterkte de komende dagen!

liefs!

Ppfff, wat balen zeg! de dagen zullen wel voorbij kruipen.
@ tammy, wat mag je dan wel? Kan me voorstellen dat alleen maar liggen ook niets is (ik zou dan alleen maar gaan piekeren en dat lijkt me ook niet goed.

Sterkte ermee! (ook voor jou sjaar!)

Hoi Tammy,
Jeetje wat enorm balen. Mocht je nog niet begonnen zijn in een boek, dan kan ik je de trilogie van Stieg Larsson wel aanbevelen. Ik bewaar de laatste van de drie voor als ik ook niet meer zo veel kan ...bij die boeken wil ik ook alleen maar liggen en lezen.
Heel veel sterkte en probeer je niet druk te maken over alle andere dingen, er is maar 1 ding belangrijk en dat is dat jij en de kleine het zo goed mogelijk doen!

Terug
Bovenaan