Zwangerschapsvergiftiging ??

Hallo,

Gisteren even naar de huisarts geweest om mijn bloeddruk op te meten. Ze vond deze aan de hoge kant en wilde ook even de eiwitten checken. En helaas... er bleken eiwitten te zitten in de urine.

Dus straks naar het ziekenhuis voor uitgebreid onderzoek. Ben nu 30 weken. Mijn zoontje (nu 3,5 jr) is met 33 weken gehaald ivm met zwangerschapsvergiftiging.

Ik had zo gehoopt dat het me dit keer bespaard zou blijven. Wie weet valt het mee en ben ik vanmiddag weer lekker thuis. Oh, dat hoop ik zo!!!

Doegg
Anita
 
Heel veel sterkte straks!
Hopelijk valt het mee en is het iets van een blaasontsteking ofzo.

Bij de eerste heb ik het ook meegemaakt en bij de tweede alleen op het eind een hoge bloeddruk maar geen vergiftiging. Ik hoop voor je dat dat jou nu ook bespaard blijft.
Nogmaals veel sterkte straks en als het mogelijk is, laat zo snel mogelijk even horen hoe het me je is!
 
Hai Anita,

Dat is even schrikken. Hopelijk loopt het ditmaal met een sisser af...

Heel veel sterkte en succes straks. Laat je weten hoe het was?

Melian
 
Hoi allemaal!

Nou ik ben in elk geval weer thuis.
Bloeddruk weer normaal, hartfilmpje en echo waren goed. Alleen eiwit en bloed in urine. Kon worden opgenomen, maar mocht ook thuis 24 uur urine opvangen. Daarvoor gekozen uiteraard! Dus morgen weer terug voor uitslagen en bloeddruk. En dan volgende week weer.
Oftewel een druk programma!
Maar elke dag dat de baby met plezier in mijn buik blijft zitten is mooi meegenomen.

Bedankt voor jullie steun! Dat doet een mens in ieder geval goed!

Doegg
Anita
 
Gelukkig maar dat je niet hoefde te blijven en het thuis ook kon opvangen. Ik hoop dat er verder niks bijzonders uit komt, want opgenomen worden is ook niet prettig..
 
Terug
Bovenaan