Zwangerschapsvergiftiging

Hmmm niet zo n goed bericht. Toch even de verloskundige op de hoek gebeld met de klachten van misselijkheid en onbestemd. Ik moet zometeen naar de praktijk komen omdat ze mn bloeddruk wil meten om te weten of ik geen zwangerschapsvergiftiging heb. 

Iemand ervaring mee??

Nou wel met hoge bloeddruk bij 36 weken bij mijn eerste zwangerschap, ik had toen ook vreselijke hoofdpijn.
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog en moest ik voor controle naar het ziekenhuis,daar bleek alles in orde te zijn en mocht ik weer naar huis.

Bij mij zijn toen s'nachts de vliezen gebroken...

Nou heel veel succes....hoop voor je dat het toch allemaal in orde is,kan natuurlijk ook aan het weer liggen nu...

Ikzelf niet maar een vriendin van me is bij haar 1e ook met 36 weken opgenomen en dat is toen zelfs een spoedkeizersnee geworden, maar haar bloeddruk was toen echt torenhoog!

Ik hoop voor je dat het allemaal okee is. Gok ook dat het met het weer te maken zou kunnen hebben. Misselijkheid heb ik met de warme temperaturen van het afgelopen weekend ook genoeg gehad.

Succes!!

Hoe gaat ie nu?

Ik heb alle klachten van zwangerschapsvergiftiging, alleen blijven de bloedwaarden gelukkig goed en stijgt mijn bloeddruk niet door...maar als je dit hebt zal je kindje gehaald worden..

Ben benieuwd wat de vk zei vandaag..

Uiteindelijk kwam het er op neer dat mijn bloedwaarden nog steeds optimaal zijn en ik heb, ondanks het weer, geen last van oedeem. Wel de pijn links en rechtsboven in mn buik.

Ze heeft me helemaal nagelopen en geconstateerd dat mn baarmoeder al tegen mn borstbeen aan zit en dat ik onwel ben geworden door de grote druk die nu dus op de borstkas en alle organen erin staat. Daar kun je ook pijn door ervaren en heel ziek en onbestemd van worden.

Verder niks te vinden.

@yosha veel succes. Ze gaan niet gelijk het kind halen. Het is afhankelijk van je klachten en de vordering van de zwangerschap. Ze gaan eerst proberen met medicatie je bloed omlaag te krijgen. Zolang dat helpt blijft de baby zitten. Sterkte en dikke knuffel

Terug
Bovenaan