zwangerschapsverlof in vakantie basisonderwijs??????

Ik ben werkzaam in het basisonderwijs en ben in de tweede week van januari uitgerekend.

Nu dacht ik 1 week na de kerstvakantie op te nemen en de 2 weken voor de kerstvakantie.Dan heb ik 5 weken voor de bevalling (er van uit gaand dat ik op die datum beval.... :) Weet iemand of de kerstvakantie zelf meetelt?
Kost het me 5 weken of slechts 3 weken omdat de vakantie er weer bijgeteld mag worden? Of heb ik gewoon 'pech' dat het dan vakantie is?

Hoi,
Ik werk zelf ook in het onderwijs en zover ik weet krijg je alleen de dagen terug als je verlof in de zomervakantie valt. En dan alleen de officiele sluitingsdagen in de zomervakantie. Ik krijg zelf 9 dagen terug (ik ben namelijk 13 augustus uitgeteld en ga 2 juli met verlof).
Bij mijn eerste was ik 3 augustus uitgeteld en toen viel mijn verlof net wat gunstiger, kreeg dus ook meer terug. De andere vakanties krijg je (helaas) niet terug, bij mij op het werk tenminste.
Als ik namelijk nu met 35 weken met verlof zou gaan, zou ik die week terugkrijgen in de herfstvakantie.... heb ik dus niet gedaan....
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en 31 weken zwanger van de derde

hoi hoi,

ook ik werk op een basisschool en ben in december uitgerekend.
Op de site www.aob.nl kan je alle info vinden die je weten moet rondom je zwangerschap en je werk.

ik hoop dat je er iets aan hebt!

Hoi,

Helaas telt alleen de zomervakantie mee. Ik zit in het voortgezet onderwijs en heb het net even op internet opgezocht, maar helaas voor ons, zit het er niet in om de kerstvakantie erbij te trekken.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan