zwangerschapsverlof met grijs randje

Vandaag laatste dag gewerkt voor dat maandag mijn verlof ingaat. Alleen wat een leuke dag had moeten worden, is er 1 met een grijs randje geworden.

Had vanmorgen een gesprek met mijn leidinggevende, over wat mij verteld was hoe het een en ander zou worden als ik terug van verlof kom in augustus.....
Heb toen te horen gekregen dat mijn contract niet zal worden verlengt.....

Ergens had ik het wel verwacht, er zijn de laatste tijd heel veel mensen bij ons weggegaan, maar ergens viel het wel rauw op mijn dak....

Ene kant denk ik, ik kan heerlijk langer van mijn zoon genieten en werk hier in de buurt zoeken, maar zie ook wel op tegen weer gaan solliciteren.

Moest het even kwijt..........

liefs
Vanessa
 
Wat een slecht nieuws! Ik ben zelf al sinds januari werkzoekend, mijn contract werd ook niet verlengd. Ik was toen 14 weken zwanger. Dat is wel xtra slikken als je zwanger bent, want het laatste wat je wilt is in inkomen achteruit gaan of meer onzekerheden als je een kleintje verwacht. Die wil je juist alles kunnen geven! Wij lossen het nu op met behulp van vrienden, hebben heel veel spullen gekregen of te leen gekregen.
Ik heb me helemaal dol gesolliciteerd maar aangenomen worden als je zwanger bent is weer een ander verhaal. Ik probeer me nu zoveel mogelijk te richten op de tijd na de bevalling en verlof. Hopen dat ik dan redelijk snel weer een leuke baan heb. Ik hoop voor jou hetzelfde!! Sterkte en richt je op jezelf en de kleine, het is de moeite waard!
 
Terug
Bovenaan