Zwangerschapsverlof

Hoi lotgenoten!

Heb afgelopen dinsdag verlof gekregen! heb hier echt enorm naar uit gezien! heerlijk, vooral met dit warme weer en met zon 'dikke toeter' (al 20 kilo zwaarder) ist lekker om niets te moeten hoor! Maar nu zit ik voor de3e dag thuis te kijken en t valt me eerlijk gezegd flink tegen. Zag eigenlijk helemaal niet tegen de bevalling op, vond het alleen wel spannend natuurlijk omdat het de 1e is, maar nu ik thuis zit ga ik nadenken en piekeren enzo, verschrikkelijk! als ik dat nog 5 en een halve week ga doen dan word ik gillend gek joh :) Wie heeft er leuke tips om mn gedachten ergens anders op te zetten? leuke hobby's ofzo??? ALLE tips zijn welkom!

Groetjes en iedereen succes met de zwangerschap
Lisette21
 
Hoi Lisette,

Mijn verlof gaat a.s. maandag in en ik was bang dat ik me dan vreselijk zou gaan vervelen, dus ik heb wat klusjes opgespaard voor die tijd. Zo  moet ik  nog de gordijnen en de wiegbekleding maken (stof heb ik al). Verder heb ik deze week een hoop (digitale) foto's laten afdrukken en die wil ik de komende tijd gaan inplakken. Ook wil ik aan het eerste baby fotoboek beginnen, daarin doe ik de echofoto's, zwangerschapsverklaring, felicitatiekaartjes die we hebben gekregen etc etc. Ik heb op de pc een dagboekje van de afgelopen maanden bijgehouden en dat wil ik ook in het babyboek verwerken.

Misschien heb ik je op ideeën gebracht. Veel succes met de laatste loodjes!

groetjes,

Simone
(34 wkn & 4 dgn)
 
Terug
Bovenaan