zwangerschapsverlof

A

Anoniem

Guest
Hee dames,

Vraagje: zijn jullie al (bijna) toe aan jullie zwangerschapsverlof?
Ik wel: als het goed is moet ik nog een paar dagen werken...
Maar hoeveel precies is dus net mijn vraag...

Ik ben woendsdag 20-02-2008 uitgerekend: mag ik dan 6 weken voor die woensdag dus nu woensdag 9-1-08 met verlof, of moet ik die woensdag nog wel werken....?

De grote vraag dus!

Weet iemand van jullie een antwoord? Graag!!!

Groetjes en suc6 met de laatste loodjes,

Anouk

Volgens mij ben je die woensdag al vrij hoor! Maar je kan dit toch altijd bespreken met iemand van personeelszaken?
Ik hoop voor je dat het woensdag al is.....
Ik heb nu 3 weken vrij dan moet ik nog twee weken werken en dan ga ik ook met verlof.
Veel plezier in ieder geval met je vrije dagen. Al wel klaar met alles in huis?

Liefs Reneke

Hey.

Wat heerlijk voor je zeg, het aftellen is dus echt begonnen.
Ik moet nog werken tot half maart. Mijn rooster is binnenkort klaar en dan weet ik precies waarneer mijn laatste werkdag is........heeeeeeeeeerlijk. Ik kijk er nu al naar uit.
Meid ga genieten van je verlof, het is zo heerlijk even helemaal niets moeten voordat de kleine er is.

Groeten van Miena.
23w en 3d van 2e wonder.

hoihoi. volgens mij ben je idd die woensdag al vrij. ( was bij mij in ieder geval wel zo) maar ik had t ook al 2 maanden van ter voren zwart op wit laten zetten.

als ik jou was zou ik t gewoon morgen met je baas ( of degene die er over gaat) bespreken.

geniet in ieder geval van je verlof! en doe t lekker rustig aan.

liefs, do

dinsdag  36 weekjes

Volgens mij ben je ook de woensdag al vrij, want je stopt in principe 6 weken van tevoren, dus met 34 +0. Je eerste werkdag zal normaal gesproken wel weer op een woensdag zijn (afhankelijk hoe je dat verder geregeld hebt, natuurlijk).

Groetjes,
Famke

Hallo Anouk,

Ik ben donderdag 7-2-2008 uitgerekend en dacht ook dat ik 6 weken vooraf (donderdag 27 december 2007) mijn eerste verlofdag had, maar dit bleek vrijdag de 28e te zijn. Als je via google op zwangerschapsverlof zoekt, staat als het goed is op de eerste pagina een link naar de website van het ministerie van Sociale Zaken, daar kun je door het invullen van je uitgerekende datum de precieze data uitrekenen.

Succes met de laatste loodjes!

Karin

Volgens mij moet je ook de woensdag nog werken en ben je vanaf de donderdag vrij...helaas...

Terug
Bovenaan