zwangerschapsverlof!!

heey dames,

ik weet dat sommigen van jullie er nog (lang) niet aan toe zijn maar ik wil het graag even met jullie delen:

vanaf vandaag heb ik ZWANGERSCHAPSVERLOF!!

heerlijk!! hoef me niet meer druk te maken voor mijn werk!!
heb gisteren even een afscheidsrondje gelopen en ben met een big smile naar de auto toe gelopen. heerlijk gewoon, ruim 16 weken niet meer te hoeven werken.

nu nog even de laatste dingentjes uitwassen en mijn koffertje voor het ziekenhuis inpakken. gisteren nog even naar een info avond van het ziekenhuis geweest. was erg interresant, we zijn de vorige keer nogal hektisch het ziekenhuis ingekomen en nu weten we wat ons te wachten staat.

gr. mama van elmar

Heerlijk he!!!

Ik zit al 2 weken thuis ivm hoge bloeddruk, en heb vanaf volgende week officieel zwangerschapsverlof. Van het weekend babykamer klaarmaken en verder hoef ik niks meer te doen. De adressenlijst voor de kaartjes is ook compleet. Maar ik heb er nog 2 rondlopen, dus daar ben ik nog druk genoeg mee.

Fijne tijd toegewenst!!

lekker hoor mama van elmar, ik moet nog 2,5 week wachten en dan heb ik ook lekker verlof. Ik ga dan ook alles klaar zetten, ik heb dan wel een vriend die vind dat alles op het laatst ook nog wel kan. Maar daar trek ik mij niets van aan hahahaha

wat heerlijk he zwangerschaps verlof :D:D

17 mrt ben ik 34wk en dan gaat mijn verlof ook in heeerlijk, ondanks dat ik al vrij lang (vanaf nov) in de ziektewet zit verheug ik me toch echt wel op het verlof.. lekker alels klaar maken, wasssen, opruimen.. en laat maar komen de kleine beeb :D

groetjes Simone

mv Mart en 31wk zw

Hoi,

Volgende week vrijdag gaat mijn verlof in. Heerlijk, kijk er naar uit.
Ook ik zit in de ziektewet, ook van nov. Werk nu twee uurtjes per week. Licht werk.
Maar ben wel blij als dat eventjes voorbij is, en ik die laatste weken echt kan genieten, en me niet druk moet maken, gaat het wel, gaat het niet, of na uurtje werken twee dagen meer pijn te hebben.
En als je verlof in gaat, komt het toch allemaal wel weer stukje dichterbij he dames?
Hihi, het is bijna zover. Weet nog als de dag van gisteren dat ik positief testte. En nu moeten we al bijna bevallen.

Nou mama van Elmar, geniet lekker van je verlof !!!

x

Wat lekker zeg!
Ik kijk ook echt uit naar mijn verlof. Ik moet morgen nog en dan nog 2weken.
Dus het 'einde' is in zicht.
Ik stop 4 weken voor de uitgerekende datum.
Ben nu alles aan het afronden en overdragen op mn werk. Heerlijk als ik straks lekker rustig aan kan gaan doen.

Iedereen die al verlof heeft, geniet ervan! En de rest nog even succes met werken.

Begint op te schieten he.

Liefs, Kar

Terug
Bovenaan