zwangerschapsverlof

hoeveel weken gaan jullie doorwerken?
iemand er ervaring mee? 4 of 6 weken van te voren stoppen. heb nog geen idee. heb wel een zwaar beroep ben ic verpleegkundige. maar is ook wel fijn om meer erna te hebben

groet jessica

ben ik ook nog niet uit, ik denk 4 weken van tevoren stoppen (maar ik heb ook geen zwaar beroep) ik wil mijn vakantiedagen die 'over' zijn achter mijn zwangerschapsverlof plakken, dat is meer dan een maand!

ben ik ook nog niet uit, ik denk 4 weken van tevoren stoppen (maar ik heb ook geen zwaar beroep) ik wil mijn vakantiedagen die 'over' zijn achter mijn zwangerschapsverlof plakken, dat is meer dan een maand!

Hoi Jessica,

Misschien kan je bij je baas 4 weken van tevoren aangeven. Gaat het dan niet, kun je in overleg misschien altijd eerder stoppen.
Als je veel moet tillen enz..is misschien 6 weken beter, maar dat voel je zelf natuurlijk beter aan :)

Ik wil zelf 4 weken van tevoren stoppen, zodat ik meer tijd met de kleine daarna heb. Ik werk bij de receptie van een hotel dus sowieso ander werk.

Groetjes, Liselotte (sept mama)

Hoi Jessica,

Misschien kan je bij je baas 4 weken van tevoren aangeven. Gaat het dan niet, kun je in overleg misschien altijd eerder stoppen.
Als je veel moet tillen enz..is misschien 6 weken beter, maar dat voel je zelf natuurlijk beter aan :)

Ik wil zelf 4 weken van tevoren stoppen, zodat ik meer tijd met de kleine daarna heb. Ik werk bij de receptie van een hotel dus sowieso ander werk.

Groetjes, Liselotte (sept mama)

Ik heb zelf ook een zwaar beroep. Werk met verstandelijk gehandicapten. Bij de eerste 2 zwnagerschappen zat ik met 28 weken in de ziekte wet. Omdat het lichamelijk zo zwaar was. Met als gevolg dat ik nog wel 5 weken vakantie had en die heb ik achteraf genomen. Heerlijk!!!!!

Groetjes Johanna

ik heb ook een zwaar beroep, werk op een plantencentrum dus daar wordt veel getild. Merk wel als ik zwaar til dat ik echt pijn in mijn rug krijg en dat ik de dagen erna gigantisch pijn heb aan mijn stuitje. Ik probeer door te werken tot 4 weken van te voren. heb wel 1 week vakantie ervoor geplakt.

groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan