zwangerschapsverlof

Ja, na het lezen van de topic "wat voor werk doen jullie"? Waarop ik ook eb gereageerd. Daar konden jullie lezen dat ik het bet druk heb en vaak moe ben.

Maar ik vroeg mij dus af, wanneer jullie met zwangerschapsverlof gaan?????
Ik heb aangegeven dat ik per 1 juli stop met stage en werk. Ik heb dan ook schoolvakantie. Maar ik ben de laatste tijd zooo moe, dat ik denk dat ik eerder ga stoppen. Ik ben 9 aug. uitgerekend.
 
Heey, Als je moe bent en geen puf meer hebt moet je dat gewoon doen! Luister naar je lichaam!
Ik wil doorwerken tot 23-07 (ben 13-08 uitgerekend), dus werk door tot 3 weken van tevoren (I know mag officieel niet, maar anders ga ik de laatste schoolweek met verlof en dan zijn de rapporten, de laatste schooldag van de kids, kijken bij de nieuwe juf....dat zou toch vreemd zijn als ik daar niet bij zou zijn), maaaaaaaaar als mijn lichaam eerder aangeeft dat het genoeg is, is het jammer dan voor de kids en stop ik eerder.
KWW zeggen we dan maar :)
 
Ik ben 12 augustus uitgerekend en vanaf 1 juli heb ik verlof. Ik wou tot 4 weken van tevoren werken, maar dat gaat helaas niet lukken nu ik wat minder ben gaan werken (ook door vermoeidheidsklachten e.d.). Ik heb me er nu bij neergelegd dat het 6 weken van tevoren is en stiekem heb ik er nu echt zin in: lekker bijkomen en uitrusten voor alle hectiek losbarst!
 
Ik ga proberen net als 'Liefkleintje' te blijven werken tot het begin van de zomervakantie. Voor mij is dat 5 weken van tevoren. Maar zoals het nu gaat weet ik niet of dat gaat lukken, heb last van ischias en nu ook al 3x blaasontsteking gehad waardoor ik steeds erg moe en dergelijke ben...
We zullen zien, ik hoop dat ik het volhoud tot 16 juli!
Jij ook veel succes!
 
Ik ga 6 weken van te voren stoppen. Dat was ik al van plan, maar aangezien ik al vanaf het begin van m'n zwangerschap 75% werk, moet het ook. Ik kijk er al naar uit en vind het helemaal niet erg. Stel dat de baby eerder komt, dan heb ik m'n werk in ieder geval al "afgesloten" en alle laatst dingetjes kunnen doen.
 
OOOOH, k durf t bijna niet te zeggen, ik ben al 3 jaar met verlof ;) Hier krijg je per kind 3 jaar, waarvan 1 jaar betaald.Voor baby nr 3 gaat offieciel het verlof zo half juli in, dan heb ik voor 12 weken ''werkverbod'' wat ik van de regering vergoed krijg. Maaar als huismama heb ik niet echt verlof, maar goed, ik durf echt niet te klagen hihi.Mn schoonmoeder komt n ruime week voor de uitgerekende datum, dan ga ik wel ff lkkr ietsie meer ontspannen en op de bevalling voorbereiden denk ik.
 
Terug
Bovenaan