zwangerschapsverlof

Hoera
Sinds vanmiddag 1 uur zwangerschapsverlof!!
Nu maar wachten tot de kleine zich aanmeld!
Zal mn werk zeker missen maar uitrusten is ook wel lekker. Ik heb sinds deze week erg veel last van mn schaambeen als ik loop of sta. Als ik zit of lig is er niets aan de hand. Jullie enig idee??
Of zou het komen omdat de baby indald ofzo?

x Mirjam

Oeh lekker!!! Ik moet nog een weekje, wel maandag een ATV dag, das toch weer een dagje minder.

Ik heb toevallig vandaag erg last van mijn schaambeen. Heb het wel al eerder gehad, maar vandaag is het wel het ergst tot nu toe. Ik dacht zelf dat het te maken had met het lange zitten, heb gisteren heel veel gezeten, 's avonds ook lang in de auto. Had ook mega varkenspootjes toen ik mijn schoenen uitdeed en vannacht ook weer veel kramp. Maar misschien ligt het idd aan het indalen.

Wel van de week last van menstruatiepijn in mijn buik en rug. VK dacht dat dat wel met indalen te maken kan hebben.

denk dat het indalen is, maar soms gaan ze dan weer eendagje omhoog en kunnen ze nog niet kiezen

afwachten dus of de kleine laag bljift

succes engeniet van je verlof

Heerlijk genieten meid!! Ik heb de eerste week erop zitten en het is heerlijk!

Ik denk ook dat het indalen is, herken de klachten wel en onze kleine is nu bezig met indalen. Ik heb er soms wat indalingsweeën bij. Of voorweeën...oefenweeën haha.

Geniet van je verlof meid!! Nu komen de laatste loodjes wel in zicht!

Liefs ciomama

Herkenbare klachten, bij mij is het inderdaad indaling, maar ook bekkenpijn. Krijg van de fysio oefeningen voor de bekkenpijn en dat helpt goed. Ik ben deze week al aan het genieten van mijn onofficiële zwangerschapsverlof. Vanwege alle klachten heeft m'n baas aangegeven dat het wel ok is zo. Vorige week alles al overgedragen. Echt zo enorm aan toe. Veel geslapen en geregeld de afgelopen dagen.

Geniet allemaal van jullie verlof!

Terug
Bovenaan