zwangerschapsverschijnsel

Dit klinkt vast niet vreemd, maar als je effe bezig bent om zwanger te worden, krijg je de laatste twee weken van de maand altijd zwangerschapskwaaltjes! Pinlijke borsten, grotere borsten, pijn in de buik. Maar ik heb nu iets nieuws: ik heb normaal eenheel droge huid, maar mijn gezicht is de laatste paar dagen net een frituurpan, heb zelfs pukkels? Mijn nod is pas 17 mei? Zou dit zwanger zijn kunnen betekenen? Thanx Renate

Dat heb ik ook. De laatste jaren af en toe wel een pukkeltje hier en daar, maar mijn voorhoofd is nu gewoon een grinttegel! Heel irritant. Niet bij stilgestaan dat ook dat met zwangerschap te maken zou kunnen hebben. Moet nog even wachten op mijn NOD, maar als het zo is zal ik het laten weten.

Hoi,

Ik verwacht mijn NOD rond de 14e. We hebben rond mijn ingeschatte eisprong flink geklust. Ik heb de laatst dagen een enorm vette huid en veel puistjes...
Laten we voor onszelf hopen dat dit goed nieuws is en geen schoonheidsprobleem!!
Ben benieuwd...

Groetjes,

Gea

Ik wil jullie geen valse hoop geven, maar toen mijn schoonzusje zwanger was kreeg ze ook ineens allemaal pukkeltjes in haar gezicht.... Ik duim voor jullie dat het raak is!!

Allereerst wat een gezellig forum is dit. Ik heb mijn NOD 17 mei of 18 mei (een cyclus van 17 of 28 dagen) en naast die vette huid heb ik een vreemd (zwanger) gevoel. Ik hoop dat het een goed teken is. Succes allemaal. Gr renate

Terug
Bovenaan