Zwangerschapsverschijnselen of iets verkeerds gegeten??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanmorgen was ik helemaal niet lekker. Ik had last van flinke buikpijn en daarbij was ik ongelooflijk misselijk. Mijn NOD is op 19 mei, dus volgens mij is het erg vroeg om al verschijnselen te voelen.
Maar na een dik uurtje waren alle verschijnselen helemaal verdwenen. Eerlijk gezegd verbaasde mij dit. Ik heb heel bewust iets gegeten en gedronken. Rustig aan gedaan en daarna onder de douche.
Ik heb al lopen nadenken wat ik gisteren gegeten had, maar mijn vriend heeft hetzelfde gegeten en had nergens last van.
Nou, ik zal het maar rustig gaan afwachten. Wachten daar wordt ik altijd zo onrustig van!
Ik zal jullie op de hoogte houden.
En tips of ervaringen hiermee zijn altijd welkom.

Liefs Juffy

hoi juffie,
wat rot voor je. heb je wel al je eisprong gehad?
ik heb namelijk in de eerste ronde ook hele erge buikpijn gehad zo erg dat ik na de dokter ben gegaan. die deed gelijk een zwangerschapstest maar die was neg, alles negekeken maar hij kon niks vinden. het enige wat het eventuel volgens hem kon zijn was een eisprong in mijn geval zou dat dan erg laat zijn maar het kon wel..
nou deze maand heb ik nergens last van gehad dus echt weten doe ik het niet.

ik zou zeggen succes ermee en ik lees wel hoe het afloopt.

groetjes pally

Hoi Pally,

Goed van iemand te horen dat ze hetzelfde mee gemaakt heeft.

Ik weet het niet? Ik dacht dat ik 4 mei mijn eisprong al gehad had, maar eerlijk is eerlijk dat ik het niet helemaal zeker weet. Heb wel steken gevoeld, maar ik temp. niet. Dus ga ik af op de telling en berekeningen van het internet. Dit is voor mij de 3e ronde en voorheen heb ik dit niet gehad.
Ik wacht het maar even  af. Want misschien heb jij wel gelijk.

Jij ook veel succes!
Liefs Juffy

Terug
Bovenaan