Zwangerschapsverschijnselen? !

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Sorry voor m'n toch wel lange verhaal, maar ik moet het even kwijt...

Ik ben zo goed als nieuw hier, vorige week heb ik me voorsteld. We willen ook graag een kindje, echter wou ik eerst van m'n slaap/kalmeringspillen af, eea in overleg met m'n huisarts uiteraard. Ik heb aan het begin van de week m'n laatste pilletje gehad, nog een week dan  is m'n lichaam vrij  van dit goedje, dus is  er na volgende week geen obstakel meer om er echt voor te gaan! JOEPIE!!

Nu zit ik met het volgende; op 18 november ben ik voor het laatst ongesteld geworden, tussen de ongesteldheid  daarvoor en 18 november  zaten volgens mij 25 dgn. Vorige wk donderdag had ik een zeurderig gevoel in m'n buik, net of je ongesteld gaat worden zeg maar. Ook wat slijm/afscheiding.  Vorige week hebben we niet geklust, afgelopen zondag wel. Ik had afgelopen dinsdagavond een zeurderig buik, met pijnlijke steken. Woensdagmiddag is de zeurderige buikpijn weer begonnen, en ook donderdag. Ook had ik donderdag aan het  eind vd ochtend last van een zweetpartij/misselijk etc. (of iets verkeerds gegeten of zo, is misschien toeval....). Ook vandaag weer de hele dag die buikpijn, volgens mij zakt het echter wel wat af, en tot op heden nog geen drupje bloed gezien.  Als het goed is wordt ik volgende week ongesteld, maar goed, aangezien ik  nog maar 1 cyclus gehad zonder de pil, kan het neem ik aan ook anders uitpakken (wat eerder/later etc.)

En dan nu mijn vraagjes, want ik weet het allemaal nog niet zo goed  
Kan een opkomende ongesteldheid  je zolang plagen? Of kan dit nog van de pil komen dat ik hier nu 2 mnd mee gestopt  ben  of zo?    Zou ik misschien zwanger kunnen zijn?Wanneer kan ik testen?

Meiden, graag jullie reacties/meningen/ervaringen. Alvast bedankt hiervoor.

Liefs, Blondie

Hoi Blondie

Het komt bij heel veel meiden voor als ze stoppen met de pil dat ze na de eisprong tot de menstuatie last hebben van buik krampjes. Ik had dit zelf ook.
Ook vrouwen die net zwanger zijn voelenook weleens alsof ze ongi moeten worden, maar dan is het zogenaamde bandenpijn, door het groeien van de baarmoeder. Het is dus gewoon rustig afwachten.
Ik hoop voor je dat het gelijk raak is.
Succes met zwanger worden.

Liefs, Sarah

Ha blondie,

ik heb ook al 2 keer vanaf mijn eisprong tot mijn NOD buikkrampen gehad, maar helaas telkens toch ongi geworden. ik hoop voor jou dat je toch gewoon zwanger bent. succes met wachten!
groetjes leetje

Bedankt voor jullie reacties meiden.

Ik wacht het inderdaad maar even rustig af allemaal. Mijn vorige cyclus was 25 dgn, die daarvoor heb ik niet bijgehouden .  
Misschien wil ik ook we te graag en ga je achter elk pijntje/steekje iets zoeken in de hoop dat het raak is. Morgen heb ik m'n NOD, als ik er van uit ga dat m'n cyclus ook nu weer 25 dgn zou zijn. Even afwachten dus.....

Nou meiden, succes allemaal met zwanger worden, ik ga ook meeduimen!

Liefs, Blondie

Terug
Bovenaan