zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.
Sinds wij ook heel erg bezig zijn met een baby ben ik vaak te vinden op dit forum hier en vond het wel leuk om mezelf voor te stellen. Ik ben sinds december 2005 met de pil gestopt en heb daarna al 2 menstruaties gehad, 1 na 33 dagen en toen 1 na 18 dagen (?) . Wanneer mijn volgende NOD dag is weet ik dus niet, maar ik ga maar uit van ongeveer 28 dagen.
Wij klussen nu echt om de dag maar tot nu toe heb ik nog geen verschijnselen gehad. Ik lees hier dat iedereen wel misselijk is, pijnlijke borsten heeft, moe is etc. Maar het kan toch ook zijn dat je er niks van voelt? Ik hoop dat er meer meiden zijn die dat ervaren hebben.
Voor iedereen die bezig is Veel geluk!

hoi mirjam welkom op dit forum.
ik ben er zelf zo'n beetje verslaafd aan geworden. moet elke dag er weer op kijken.
ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag worden net als de rest natuurlijk!!
gr moon

Bedankt!

Maar ik ben veel te ongeduldig om elke keer weer een maand te moeten wachten :)
Dus ik wil het liefst zsm iets gaan voelen!
Zijn er meiden die geen verschijnselen hadden en toch zwanger bleken te zijn?

Hoi Mirjam. Bij mijn 1e was ik al 6 weken toen ik er pas achter kwam dat ik zwanger was. Ik had op het moment dat ik ongi moest worden een kleine bloeding, maar ik dacht dat ik gewoon ongi was geworden. Achteraf was dit de innesteling. Na 6 weken werd ik supermisselijk en op advies van de dokter hebben we toen maar een test gedaan en die was positief. Ik heb dus tot het moment van misselijk worden (en blijven t/m week 13....) niks gevoeld. Ja, achteraf denk je misschien ik was wat vermoeider dan anders etc., maar ik heb de link nooit gelegd met een zwangerschap.
Iedereen zit weer anders in elkaar en ook iedere zw.schap is weer anders!
Ik wens je veel succes!!
Liefs, Patricia

Terug
Bovenaan