zwangerschapsverschijnselen?

Hoi,

Vorige week was ik overtijd en ik heb dit weekend een zwangerschapstest gedaan en deze was positief! Heb verder nergens last van maar wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zijn er meer mensen die dit gevoel herkennen. Ik moet nog een afspraak maken met mijn huisarts, maar weet het ook nog maar net.
 
Hoi Ireen,

ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld moest worden en erg verbaasd toen mijn menstruatie uitbleef en de test positief bleek. Vervolgens heb ik me nogal zorgen gemaakt over een eventuele miskraam maar ook dat bleek onzin: ik ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

N.
 
Hoi Ireen,

Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat schijnt vrij normaal te zijn. Er gebeurd toch van alles in je baarmoeder!
 
hoi

ik had ook altijd het gevoel dat ik ongestld moest worden. zit nu in 38 en halve week, en krijg dat gevoel weer terug, maar dan erger hihi...
het is normaal dus. en verder hoef je niks te voelen hoor.
ik werd pas misselijk na 9 wk. maar dat hoeft ook helemaal niet. hoop voor je van niet.
groetjes van sandy
 
Hoi Ireen,
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Het gevoel dat je beschrijft herken ik heel erg. Nadat ik mijn test gedaan had en die ook positief bleek te zijn, had ik ook heel erge ongesteldpijn zeg maar. Soms was het zelfs heftiger dan wanner ik echt ongesteld moest worden.
De dokter heeft me gelijk doorverwezen naar de gynacoloog, omdat er angst was naar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig was er niks aan de hand, ben nu 23 weken in verwachting en alles gaat goed. Maar laat er wel naar kijken alsjeblieft.
Veel succes en laat weten of alles goed is!!
Groetjes Miriam
 
Hoi Irene,

ook ik had dat ongesteld-word-gevoel toen ik zwanger bleek te zijn. dat blijft nog wel even hoor. Maak je daar niet druk om.
Wbt je huisarts, die kan het bevestigen als je ochtend urine meeneemt maar het kan ook zo zijn dat hij/zij niks doet. De testen bij de drogist zijn nl net zo betrouwbaar.
Als ik jou was zou ik me aanmelden voor Moeders voor Moeders, die hebben veel deelnemers nodig om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te kunnen helpen.
Gefeliciteerd en genieten!
Gr B
 
Hallo Irene

Ik heb ook net ontdekt dat ik echt zwanger ben. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Het is voor mij de tweede keer, maar alles is toch wel weer spannend. Ik heb ook regelmatig de pijntjes in mijn onderbuik die ook bij het ongesteld worden horen. Het zal dus wel normaal zijn, denk ik!

groetjes Daniella
 
Terug
Bovenaan