zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
zijn er hier ook zwangere vrouwen die voor hun nod ongi krampjes hadden en pijnlijke borsten maar zwanger bleken te zijn????
ik heb 13 feb mijn nod maar bovenstaande klachten al kort na de eisprong gekregen.
wie o wie kan mij meer vertellen
groetjes

Ja hoor, dat heb ik ook gehad. Ik verloor ook gekleurde afscheiding, meestal was dat bruin. En toch was ik zwanger. Hou je ons even op de hoogte van de uitslag?

Groetjes, Marisa

Ik had zo'n 3 a 4 dagen voor mijn nod erg last van een soort opvliegers, ik was ook erg moe, bij mn 1e zwangerschap had ik eerst niks door.
gr memfanilsa 9w+2dg

Bonus,
Ik heb ook morgen mijn NOD..
En ja heb ook krampjes.. Nu weer wat minder trouwens.. Met vlagen misselijk, moe, opgezet/drukkend gevoel in mijn buik, last van mijn maag, rugpijn, en ga zo maar door!
Mijn gevoel zegt me dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn voel me zo anders.. Maar heb een test gedaan die niet positief was...
Laat ik het zo zeggen ik zag een 2e lijntje, maar die was zo goed als kleurloos en dus niet echt duidelijk..
Al wordt er wel gezegd van de test die ik heb gebruikt dat ze geen voorgedrukte lijntjes hebben..
Ach nog 1 dag wachten!
Heb jij verder nog kwaaltjes???
Succes meid!

hai Rian,

o wat een spanning, het ene moment denk ik dat de          `rd zich aanmelden   en het andere moment denk en voel ik allerlei verschijnselen. ik ben verschikkelijk opgeblazen alsof ik op springen sta en mijn borsten hebben nog nooit zo pijn gedaan. ik zie ook wat donkere plekjes op mijn tepelhof maar dan vraag ik mij af zitten die er niet altijd.
ga woensdag morgen als ik vrij ben testen indien de red devies er nog niet zijn.

nou sus-6 dan van mij en we houden elkaar op de hoogte
grt bonus

Hoi,

Ik herken dit wel. Ik had ook vlak na de eissprong last van pijnlijke borsten en soms wat krampjes. En   bleek ook zwanger te zijn!

Bonus,
Jou verhaal komt precies overeen met dat van mij!
Ik heb het idee dat mijn borsten bont en   blauw zijn!
Zijn ze gelukkig niet hoor! Maar ze doen mega pijn! Beetje misselijk opgeblazen gevoel, en heb sinds gister het idee dat er een klein vlindertje in mijn onderbuik zit.. Heel apart dus.. Maarja heb al 2 keer getest vrijdag en zondag. Zal een heeeeeel vaag 2e streepje (maar dan ook echt heel vaag) en was zondag niet beter te zien.. Dus twijfel nogsteeds heel erg.
Wanneer ga jij testen?
Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen!!

Hoi Bonus,
Ik had precies hetzelfde. Ik dacht dus ook echt dat ik ongi ging worden, maar op mijn NOD een dikke plus op de test. Dus het zou inderdaad kunnen dat je zwanger bent.
Succes met wachten/testen. Ben benieuwd!
groetjes, daantje

Terug
Bovenaan