zwangerschapsverschijnselen??

hallo allemaal,

ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Dit is mijn 2e zwangerschap.

Wat zijn eigenlijk jullie zwangerschapsverschijnselen? Bij mn zoontje had ik er veel meer last van dan nu.. is dat erg? maak me dan wel zorgen...

ik vraag me af waar mijn gevoelige borsten dan wel zijn?! ik heb nergens last van.

nou ja, wel erg chagerijnig en gisteren kon ik niks lekkers bedenken om te eten. ik vond echt alles vies maar vandaag is dat weer over. ook wel wat gerommel in de buik maar dat was het ook.

bij mijn zoontje was het heel anders. denk dan al gauw dat er iets mis is...

wie herkent dit?? wie kan mij helpen?

groetjes arianne

Beste Arianne,

Ik ben nu 8 weken zwanger en heb tot gister ook weinig last gehad.Was alleen wel steeds erg moe!
Gisteren kreeg ik opeens erg veel last van mijn onderrug en die pijn is er nog steeds.
Verder ook bijna niet misselijk, alleen wel last van geen trek in eten hebben.
Ik ben nu zwanger van de eerste en heb geen vergelijkingsmateriaal.

Groetjes Anita

hoi arianne

Ten eerste van harte gefeliciteerd.

Ik heb het anders om, ik had met me eerste zwangerschap vanaf dag 1 al last van me borsten en nu helemaal niet nu net sinds een paar weekjes, ben nu 13 weken.
Ik was bij me eerste niet misselijk en nu onwijs, echt mega moe, en heel veel hoofdpijn.
en nu ik 13 weken ben ben ik alleen nog moe maar dat schijnt normaal te zijn.

Probeer niet te bang zijn dat er iets is, elke zwangerschap is anders en als je je echt zorgen maakt dan bel je de vk op en zeg je dat je geen idee hebt hoe ver je bent dan krijg je eerder een echo om te kijken hoe ver je bent.
Maar dat is uiteraard aan je zelf.

Geniet van je zwangerschap en als je mee wilt kletsen, ik klets op pagina 6 of onderhand 7 op augustus stoppers (zwanger worden). daar staat mijn naam ook tussen. Misschien tot ziens daar!

Groetjes Quinta

Hallo Arianne,

Ik heb precies hetzelfde (heb er ook een topic over geopend paar dagen geleden) bij de eerste beroerd, kotsmisselijk, moe, pijnlijke borsten en nu bijna nergens last van. Heel af en toe vlaag van misselijkheid, maar is bijna niet zo te noemen. Ook wel rommelende darmen en toevallig vandaag wel wat moe. Ik zit nu op 4 wkn 6 dgn. Anders moet je ff bij mijn topic kijken. Zijn ook veel reacties van anderen.

groetjes

Hoi!

Bij mijn eerste kreeg ik pas last van kwaaltjes in de 6e of 7e week. En dan ook eigenlijk niet zo heel erg...
Nu ben ik 5 weken 5 dgn en heb al meteen vanaf het begin erg last van vermoeidheid en sinds een paar dagen erg misselijk en geen eetlust. Veel meer dus dan bij mijn eerste. Gevoelige borsten heb ik nooit gehad, nu ook niet...

Ze zeggen dat elke zwangerschap anders is, maar ik zat ook al te denken of het er geen 2 zijn...

Groetjes!

Hoi Arianne,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik vooral last van gevoelige borsten, maar verder niet. Nu ben ik 5 wk en 2 dg en heb weer gevoelige borsten, maar nu ook rommelende darmen en weinig zin in eten, maar ik ben niet meer misselijk, dat was ik een paar weken geleden wel.

Groetjes,
Moon

Hallo meiden,

Klinkt bekent, Bij de eerste meteen misselijk etc. maar nu bij de 2e liet het allemaal wat langer opzich wachten.. Ik ben nu 8 weken maar ben pas een week eigenlijk misselijk en last van gevoelige borsten.. Ben alleen al die tijd heel erg moe..Het kan dus heel goed dat het later pas op speelt..

Grtjs,

Terug
Bovenaan