Zwangerschapsvitamines

Welke (multi)zwangerschapsvitamines gebruiken jullie? Ik ben via Google aan het zoeken wat het beste merk is en of de doseringen overeenkomen met de adviezen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer :).
 
Kruidvat eigen merk. Ik geloof niet echt dat sommigen echt veel beter zijn dan anderen. Behalve als je ivm een speciaal dieet oid van een bepaalde vitamine of mineraal extra nodig hebt.
Doe vooral wat goed voelt voor jezelf en let op de prijs ? In NL zijn de keuringen zo streng, dat ik me niet voor kan stellen dat er 'niet goede vitamines' in de schappen belanden. Vaak zijn Vitamines bij de etos en kruidvat 1+1 gratis, zeker de moeite waard! Ik heb dus ook wel eens davitamon geslikt omdat dat zo'n goede aanbieding was, dat ze daardoor goedkoper waren dan een ander merk... 
 
Ik slik de zwanger compleet van essential organics. Huismerken zijn inderdaad niet per se slechter, maar niet al die vitamines kunnen evengoed door het lichaam worden opgenomen en ze bevatten vaak veel extra vulstoffen of suiker.

Zo wordt folaat veel beter door het lichaam opgenomen dan foliumzuur.

Ik bestel vaak op vitaminstore, daar kun je over het algemeen de kwalitatief betere vitamines bestellen maar zijn uiteraard wel prijzig.
 
Terug
Bovenaan