Zwangerschapsvlekken, jongen-meisje?

Ik heb best veel last van zwangerschapsvlekken. Nu zeggen ze dat de kans op een jongen dan groter is. Weet iemand of dit zo is?

Wij weten niet of het een meisje of jongen wordt. Ben wel heel nieuwschierig!

Groetjes,

Haha heerlijk is dat dat zijn bakerpraatjes,de reden dat je een dochter of een zoon krijgt,ligt aan welk zaadje zich bij het eicel heeft gevormt en wat het cromosoom is,dus als je xx hebt krijg je een meid en xy is een jongen.Ik keek ook altijd op internet om te zoeken wat het werd maar die praatjes kloppen niet hoor,net als de chineese kalender die klopte ook niet,volgens die kalender kreeg ik een dochter,maar hij is toch echt een jochie.

liefs, nice

Okee bedankt, maar kan dat niet dan dat je bijv. bij een meisje meer zin heb in zoet enzo.
Dat heeft toch niks met de chromosomen te maken?

Ik had in het begin ook veel trek in waterijs.  Maar dat heeft dus ook niks met jongen of meisje te maken...

Ik stel me misschien teveel in op een meisje. Maar een jongen is natuurlijk ook welkom !

Hallo Marina,

Ik dacht dat ik de enige was die zo'n behoefte aan waterijsjes had. Iedere avond nam ik er  1.   Ha ha... een lotgenote gevonden.
Iedereen heeft wel een voorspelling gedaan in mijn omgeving. In eerste instantie zeiden ze een meisje omdat ik het om me heen had zitten. Nu zeggen ze een jongen, omdat ik nu met 32 weekjes een punt buik lijk te krijgen.
Ach... beide zijn welkom. Soms overneemt de nieuwsgierigheid het, maar ben blij dat  ik  me toch heb weten te bedwingen.

Groetjes
Groen 1981    

Hoi Groen,

Ha ha die waterijsjes had ik in het begin. Nu niet meer moet ik zeggen. Ik ben nu 33 weken. Dus ben ongeveer even ver als jou. Ik wil dus ook niet weten wat het is, al ben ik ook zoooo nieuwschierig  .

Spannend hè die laatste weken. Is het bij jou de eerste? Bij ons wel.

Groetjes Marina

hoi

zowel bij mijn zoon als bij mijn dochter had ik last van een zwangerschapsmasker
denk dus niet dat het wat over het geslacht zegt

groetjes ilona mama van wesley 8 en kaithlyn 3weken

Terug
Bovenaan