zwangerschapsvlekken

een vraagje
weet iemand iets over zwangerschapsvlekken die je krijgt van in de zon zitten.
Nu het zo lekker weer is wil ik eigelijk wel in de zon gaan zitten. Maar stel dat ik zwanger ben, dan kun je toch van de zwangerschapsvlekken krijgen(misschien noemen ze dit wel anders hoor).
Of vanaf hoeveel weken moet je daar mee oppassen.

Wie weet er antwoord op deze vraag.
Groetjes een weegschaal

dat noemen ze ook wel zwangerschapsmasker, komt door de hormonen, als je in de zon gaat en je gezicht gaat bruine vlekken vertonen, ze schijnen heel moeilijk of niet meer weg te gaan dus ik zou maar oppassen of goed insmeren

gr sandra

Ze gaan niet meer weg, weet ik uit ervaring. Ik heb ze van de pil en ze komen elke zomer terug. Dus als je ook maar even denkt dat je zwanger kan zijn, sunblock van factor 60 op je gezicht. Vichy heeft een heel goede tegen pigmentvlekken, die werkt in dit geval ook goed. ik zou liever voor een witte toet gaan dan voor bruin met kans op vlekken, want het is echt heel ontsierend. je ziet het trouwens wel steeds vaker bij allerlei vrouwen, misschien ook door pilgebruik.

Groetjes
Martine

Je hebt wel gelijk, anoniem, maar weet je wel altijd dat je zwanger bent? en je gezicht uit de zon is toch niet je hele leven uitschakelen? Je lijf kan toch lekker bruinen en met een make-upje erbij ben je klaar...

Ook al heb je make up op dan kan de zon toch effect hebben op je huid. En ik bedoel met je leven uitschakelen dat je dan wel overal rekening mee kunt gaan houden totdat je zwanger bent en dat kan langer duren dan je wilt.

Hoi
ik was zwanger begin dit jaar en ergens in feb/maart hadden we een lekker zonnetje, ik kreeg vlekken en die zitten er nu, ruim vier maanden na de MK nog,helaas, heel opvallend op m ´n voorhoofd en m ´n bovenlip(SNOR!!)

wel verstandig om er rekening mee te houden ,dus.

groetjes, jeanette

Duh... Ik bedoel dus wel een sunblock met daaroverheen een make-upje en een make-upje na de zon mocht je gezicht veel witter zijn dan je lijf en decollete. Ik snap ook wel dat je met alleen makeup op in de zon weinig bescherming hebt.

Terug
Bovenaan