Zwangerschapsvlekken

A

Anoniem

Guest
Zijn er ook meiden die hier last van hebben? Ik vind het zelf heel vervelend en hoop dat het na de zwangerschap weer verdwijnd.
Volgens mij is er niets aan te doen ook.

Groetjes Kellebel

Hoi,

Wat voor soort vlekken zijn het.
En waar zitten ze?

Gr Angelique

hoi hoi
je bedoeld toch geen zwnagerschapsmasker he.
als dit zo is kon het nog wel eens heel lang duren voordat dit wegtrekt namelijk.
heb het zelf ook gehad namelijk en het heeft bijna twee jaar geduurd voordat het weer weg was.
liefs sil

Ze zitten in m'n gezicht en op m'n gezicht.
Dus ik denk het wel eerlijk gezegd :-(
Heb net even foto's gekeken van toen ik zwanger was van mijn dochter (inmiddels 2) en het lijkt er op dat ik toen ook wat vlekjes had.
De huid erom heen lijkt daardoor witter, dat heb ik nu dus ook.
Balen, maar volgens mij is er niets tegen te doen toch?
Behalve uit de zon blijven. Op internet even gekeken en daar staat dat in de meeste gevallen het na de zwangerschap weggaat....
We hopen er maar het beste van.

Hallo

Dit moet haast wel een zwangerschapsmasker zijn. Heel vervelend, maar het trekt
wel weer weg. Ik heb last van pigmentvlekken in mijn gezicht en nu ik zwanger ben
is het nog erger. Dit had ik bij mijn dochter ook al. Maar ik heb het dus standaard
en alle middeltjes werken maar tijdelijk!!!!! Dus zelfs als ik niet zwanger ben heb ik
het ook en mensen denken dan ook meteen dat ik dus wel zwanger ben. Ook
doordat ik van mijn dochter niks maar dan ook niks afgevallen ben. Heel fijn ik zie
er dus standaard zwanger uit. Maar ik ben dan denk ik wel een uitzondering.
Maak je geen zorgen het gaat wel weer weg en anders wen je er wel aan.

Veel liefs hopvrouw

Dank je wel voor je reactie ik ken je ook van het decemberforum volgens mij :).
Ik zal het gewoon af moeten wachten tot na de zwangerschap en de zon en zonnebank mijden.
Vervelend dat die middeltjes maar tijdelijk werken. Het lijkt ook wel alsof de omgeving anderen graag een complex aan willen praten. Zo van Sjee wat heb jij nou? of ik zou maar niet meer in de zon en dat soort aangevraagde opmerkingen.Waarschijnlijk voelen ze zich zelf dan beter denk ik. Die onzekerheid is al meer wanneer je zwanger bent natuurlijk tenminste bij mij wel!

Ik vind het t nog steeds waard hoor allemaal, maar van al die kwaaltjes wordt ik niet echt vrolijk!

Liefs  Kellebel

quote: hopvrouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 19:13:25'));

Hallo

Dit moet haast wel een zwangerschapsmasker zijn. Heel vervelend, maar het trekt
wel weer weg. Ik heb last van pigmentvlekken in mijn gezicht en nu ik zwanger ben
is het nog erger. Dit had ik bij mijn dochter ook al. Maar ik heb het dus standaard
en alle middeltjes werken maar tijdelijk!!!!! Dus zelfs als ik niet zwanger ben heb ik
het ook en mensen denken dan ook meteen dat ik dus wel zwanger ben. Ook
doordat ik van mijn dochter niks maar dan ook niks afgevallen ben. Heel fijn ik zie
er dus standaard zwanger uit. Maar ik ben dan denk ik wel een uitzondering.
Maak je geen zorgen het gaat wel weer weg en anders wen je er wel aan.

Veel liefs hopvrouw

Terug
Bovenaan