zwangerschapsymptomen??!!??

Ik vroeg me af of er ook meiden zijn die weinig tot geen last hebben van zwangerschapsymptomen?

Ik zelf heb weinig last. Geen opgezeten borsten, niet elke ochtend de misselijkheid en ik lust alles nog. Ik merk wel dat ik Sommige dingen minder lekker vind dan normaal. Ik heb ook wel die metaalsmaak in mijn mond. tussen half tien en tien lig ik op bed.

Gisteren had ik wel een off day. Ik heb zo wat de hele dag in bed gelegen omdat ik me echt beroerd voelde, moe en daarbij misslijk. Tegen de avond was ik weer opgeknapt. Als ik er eens om de zoveel dagen last van heb dan heb ik er ook goed last van ook dat ik er echt ziek van ben. Ik heb meer het idee dat het komt door dat ik de dag er voor te veel heb gedaan. Ik had zaterdag een soort schoonmaak opruim woede. Ik moest wat doen. Mijn man werd gek van me…. :)

Groetjes
Brenda

hoi

heb ook bijna geen klachten. Wel wat meer moe en af en toe dat mijn borsten wel pijn doen. Misselijk eingelijk niet alleen als ik 's ochtends wakker wordt dan heb ik een honger gevoel en zo gauw ik gegeten heb is dat ook weer over.

groetjes

Elke zwangerschap is anders, de misselijkheid en vermoeidheid is wel een goed teken ( maar het hoeft geen foute boel te zijn als je geen klachten hebt)
Zorg ervoor dat je maag nooit leeg is en eet desnoods de hele dag door.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me overgegeven aan de misselijkheid en dat werd zo erg dat ik 13 kg ben afgevallen en 3 mnd op bed heb gelegen met medicijnen, niet echt een leuk begin.
Bij de 2de had ik het weer maar ben ik blijven eten en was het wel te doen.
Nu ik weer zwanger ben zorg ik er ook voor dat ik nooit een lege maag heb en heb er toch dagen tussen zitten dat ik de hele dag misselijk ben maar ik blijf eten want anders beland ik weer ik zo'n circel.
Ik herken het wel dat je na drukte misslijk bent, als ik na een drukke dag aan het eind van de middag ff lekker op de bank ga liggen word ik gelijk misselijk, terwijl als ik door blijf gaan ik nergens last van heb................ heel vreemd!
Veel sterkte en hopelijk zijn die 3 a 4 mnd snel voorbij en voel je je op en top.
Groetjes

hoi meiden, ik heb sinds het begin heeeelleee zere borsten. verder met vlagen wat misselijk, maar spuug niet. als ik een beetje eet dan gaat het ook wel weer.
verder slaap ik sinds vd week onwijs slecht...ik word steeds wakker, terwijl ik ontzettend moe ben.
ook begint bij mij al de bandenpijn....
maar.....ik wil niet klagen, ik heb al 1 miskraam gehad en ben ontzettend dankbaar voor ons 2e wondertje. ik hoop gewoon dat alles goed blijft gaan en neem alle kwaaltjes dan ook van harte aan. dit geeft mij wel meer zekerheid, ik had bij de 1e op een gegeven moment geen kwaaltjes meer en dit liep dus fout. maar dat hoeft natuurlijk niet altijd wat te zeggen.
succes allemaal met de kwaaltjes!
liefs moi

Mijn 1e zwangerschap was er een vol klachten. Ben 20 weken misselijk geweest en eten was de hele zwangerschap lastig. Mijn 1e kopje koffie na de bevalling was toch lekker... Ik verheug me er nu al op.
Ik herken het verhaal van overgeven aan de misselijkheid, ik denk dat ik dat ook gedaan heb. Ik ben nu veel minder misselijk en zorg er ook voor dat mijn buik continu vol zit. Ik ben alleen bang dat ik ga snaaien en straks 20kg aan ga komen. De vorige zwangerschap ben ik eerst 5kg afgevallen en toen 12 aangekomen. Momenteel val ik niet af, dus ik probeer vooral gezonde tussendoortjes te zoeken.
Maar het is wel raar om me zoveel beter te voelen dan de 1e keer. Ben er wel heel blij mee, ook al denk ik elke keer ' het kan nog komen'.

Ik heb ook bijna geen klachten, ben alleen heel erg moe. Ik ben nu 12 weken en nog geen dag misselijk geweest. Wel af en toe wat duizelig, maar als je niet zou weten dat je zwanger bent zou je het niet eens door hebben. Ik voel me gewoon normaal eigenlijk en m'n buikje groeit ook helemaal niet. Het is dat ik met 9 weken een echo heb gehad en weet dat het echt zo is. Maar eigenlijk merk ik er weinig tot niets van.
Het is ook de 1ste keer dat ik zwanger ben, dus heel spannend allemaal.

Terug
Bovenaan