Zwangerschapsyoga

Goedemorgen meiden, Ik ben op zoek naar een adres voor zwangerschapsyoga en dan het liefst in adam omgeving oost,centrum of watergraafsmeer. Misschien dat jullie nog tips hebben ik hoor het graag!
Succes met jullie zwangerschap!
 
hoi, mijn tip is om t aan je verlkundige te vragen, ik kreeg n folder bij mijn vk met alle telnr's van gym en yoga in de buurt etc en daarvoor had ik al op internet gezocht, maar niks kunnen vinden. ik begin vanavond met yoga (wel beetje laat opgegeven...), al veel zin in! gr fie 27 wk
 
Hoi,

Ik ben in A'dam-Noord naar zwangerschapsyoga geweest en deze vrouw geeft op dinsdag ook les in watergraafsmeer. Ik vond haar erg prettig. Ze heet Wil en haar gegevens vindt je via de nationale telefoongids op internet, als je zoekt op: yogastudio/amsterdam op de vierde plaats. (het gaat me een beetje ver om hier al haar gegevens te vermelden). Succes!!
 
hoi esmee.
ik ga ook zw.schaps joga doen (heb me al aangemeld)...maar dan helemaal in het zuiden van het land..hihi
maar misschien een tip voor je: vraag je vk voor informatie, daar hebben ze vaak info folders over praktijken die de joga geven. daar heb ik het ook van.
doeiiiii xxx sandy
 
Hi Esmee,

Ik heb ook gekozen voor yoga, maar ben eigenlijk niet zo tevreden daarover. Het is me te vaag allemaal. Ik ben ook bij Carita Salome geweest en ik moet zeggen, ook al is ze nogal aanwezig, ze wel heel practisch is. Ik houd daar van. Wil weten wat er gaat gebeuren en hoe het werkt. Ik zou je willen aanraden om naast de yoga bij haar de spoedcursus te volgen, dat zijn 2 lessen met alle benodigde handige info en tips. Je kan alles vinden op www.caritasalome.nl


Succes
S
 
Terug
Bovenaan