zwangerschapsyoga

hoi hoi,

afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst zwangerschapsyoga gehad in schoonhoven.

ik had in het verleden al aan yoga gedaan, dus de oefeningen waren niet zo nieuw voor me.

maar wat was het lekker. lekker ontspannen en weer fijn contact met mn spruit gehad. en de andere meiden waren ook erg gezellig.

wie doet er ook aan zwangerschapsyoga? en hoe vind jij het?

x jessica

Hoi Jessica,
Voor mij begint de yoga volgende week woensdag.
Heb zojuist de papieren binnen gehad.
Het is een cursus van 8x en dan als iedereen bevallen is nog een terugkomochtend.

Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden.

Groetjes, Petra.

Hoi!

Ik heb inmiddels 3 lessen zwangerschapsyoga erop zitten. Was in eerste instantie een beetje sceptisch. Was een beetje bang voor een zweverig gebeuren, maar dat valt alles mee.
Ik vind het zelfs erg leerzaam. We doorlopen alle fases van de bevalling, en welke ademhaling je het beste kan toepassen in de betreffende fase. Zodat je zo ontspannend mogelijk er doorheen komt. Daarnaast is er 1 partnerles, zodat de partner leert wat hij het beste kan doen, en leert zwangerschapsmassage geven (heel vervelend haha)

Ik hoop dat ik het op het moment supreme kan toepassen!!

Liefs, Maaike

Hoi dames,
Fijn om alle positieve reacties op de zwangerschapsyoga te horen! Ik begin pas als ik 28 oktober en zie er een beetje tegen op. Heb me ingeschreven omdat mn vriend graag wilde dat ik toch naar een soort pufclubje ging, maar zelf zie ik er een beetje tegen op om tussen alle zwangere dames te zitten haha. Klinkt misschien een beetje raar, maar heb al van meerdere gehoord dat als je begin 20 bent, dat je op die clubs je zo ongeveer moet verdedigen tegenover de 30+ers dat je al 'zo jong' aan kinderen begint. Daarnaast ben ik ook een beetje bang voor het zweverige gebeuren haha. Dus ben benieuwd! Maar jullie positieve reacties geven weer goede moed haha!
Liefs,
mar

Ik ga vandaag beginnen en ik heb er weer in in. De ervaring bij mijn eerste zwangerschap was goed, dus zie ik uit naar vandaag.
Enne Marjolijn, als de cursus goed gegeven wordt is het juist niet zweverig.
groetjes

Ik heb bij de eerste op zwangerschapsgym gezeten. Door een fout van het bureau kon ik pas terecht in de 7 weken voor de uitgerekende datum. De cursus duurde 8 weken, toen ik de eerste keer aankwam bij de gym nerveus als iets! Hadden ze me geprobeerd te bellen, maar ze hadden me niet te pakken gekregen dat de cursus een week later zou starten. Heb in totaal 3 lessen gehad en toen ben ik bevallen van Senne. Dus heb er niet veel aan gehad en vond degene die het gaf ook niet zo je van het :D Dus heb besloten om deze keer niets te doen, de vorige keer is het ook goed gegaan.

Liefs

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook op zwangerschapsgym gezeten.
Voor de eerste keer vond ik het uiteindelijk wel een goed idee om zoiets te doen, maar nu heb ik er verder geen behoefte aan.
Het zal vast wel goed komen.

Groetjes

Zelf geen ervaring, maar een vriendin van me wel en zij was er erg te spreken over. Ik heb Samen Bevallen gedaan, zw. gym bij de thuiszorg en nu aquafit en dat vind ik ook erg lekker.

Terug
Bovenaan