zwangerschapsyoga

Hallo dames,

Heb mijzelf zojuist opgegeven voor zwangerschapsyoga. Het is de bedoeling dat ik deze individueel ga volgen, mede doordat de docente even geen groepen deed en door mijn bevallingsverleden. In gym had ik niet zo veel zin, vind het een beetje gemuts, en dit heeft een kennis ook gedaan en ze heeft er veel aan gehad vertelde ze.

Gaan jullie nog iets doen? En wat dan?

ik wil ook ook graag zwangerschapsgym doen
yoga weet ik niet,
maar ik zou niet weten
wanneer ik er mee zou moeten beginnen,
ik wil dat graag samen doen met me vriend
x

Hey Clasce,
Ik heb mezelf ook op gegeven voor zwangerschapsyoga.. heb hier altijd wel interesse voor gehad. Ik begin 1 augustus en kan het elke maand verlengen.

@Simone, het is niet echt gangbaar dat je partner elke les meegaat.. meestal zit er 1x per maand een partnerles bij.. dan zijn ze welkom..

Hey! Ik wil ook yoga gaan doen. Collegaatje van me heeft het gedaan en ze heeft er best veel aan zei ze. Vriendin van me is net begonnen, dus ik ga binnenkort maar eens aanhaken...

Hej,
ik ga gymen en zwangerschapszwemmen doen.
Ik heb wel het één en ander gehoord over yoga, en misschien net niet het goede.
De vrouwen die ik sprak moesten een tijger etc. nadoen.. nou daar ben ik echt te nuchter voor en gaat me tever.
Dus ik blijf in beweging met het zwemmen en de gym!

Haha, een tijger nadoen...?
Ik heb ook negatieve verhalen erover gehoord, dat het heel erg zweverig is en dat je er uiteindelijk bij de bevalling niet veel aan heb.

Ik heb alleen bij de 1e de gym gedaan, ze leggen wel goed uit hoe alles in zijn werk kan gaan...en je partner mag 2x meekomen, 1x voor info en 1x voor het mee-puffen...alleen met gym moesten we ook echt een soort van aerobiccen....
Ik heb er wel leuke vriendschappen aan over gehouden nu al bijna 4 jaar.

Ik heb nog geen idee of ik dit x iets ga doen.

Ik heb bij de eerste zwangerschapsyoga gedaan en het was totaal niet zweverig ( nou ja de mevrouw die les gaf af en toe wel, maar goed ). Ze heeft veel uitgelegd over je lichaam en ademhaling. Ik vond het er altijd lekker rustig. Tijdens de bevalling heb ik niet bewust eraan teruggedacht hoe zij verteld had te ademen, maar ik ben van mezelf aardig rustig dus dat ging wel goed.

Terug
Bovenaan