Zwangerschapsyoga

Hoi dames,

Dinsdag ga ik samen mijn buurvrouw die ook zwanger is, een week verder dan ik, naar de eerste les yoga. Hahaha ben heel benieuwd hoe het is haha.

Ik vroeg me af of meer dames hier iets van zwangerschapszwemmen en of yoga gaan doen?

Xxx
 
Hoi,
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook zwangerschapsyoga gedaan. Het was niks voor mij en ik heb er helaas ook niks aan gehad tijdens mijn bevalling. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Ik ga deze keer lekker niks doen!
Liefs,
Mar
 
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen yoga gedaan. Ik vond het heerlijk om bewust tijd voor de kleine te hebben, maar de tweede keer yoga was eigenljk hetzelfde als de eerste keer yoga. Het kwam me dus al snel mijn neus uit. Nu heb ikgekozen voor zwangerschapszwemmen en dat vind ik heerlijk. Iedere dinsdagavond ga ik half uurtje zwemmen, heerlijk om zo toch iets aan mijn conditie te doen en de kleine vindt het heerlijk.
 
Hai,

Ik ben niet echt een mens voor yoga, dus ik ga vanaf 7 november zwangerschapsgym doen en vooral mijn vriend vindt het erg leuk (NOT) dat hij een keertje mee mag (MOET). :)
 
Hay hay,

Wat leuk! Op zich lijkt het me wel leuk maar is het ook niet echt iets voor mij...........men zegt dat het je wel goed voorbereid op de bevalling en dat is dan ook net hetgeen wat mij eraan trekt............

lastig, wens jou veel plezier meid!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik ben ook heel benieuwd hoor!! Ik weet ook echt niet of het iets is voor me maar ja toch maar proberen hihi het zijn 10 lessen dan wil ik daarna dus met 33 weken nog een paar keer gaan zwangerschapszwemmen, dat lijkt me wel echt leuk alleen valt het nu precies op dezelfde avond dus ik moet even 10 weken wachten tot het zwemmen.

Ik laat jullie weten wat ik ervan vind
Xx
 
hallo

ik begin over 2 weekjes met de zwangerschapsyoga en ben ook heel erg benieuwd of het leuk is..

maar kan me er maar weinig bij voorstellen en inderdaad zijn de meningen erg verdeeld

ik ga wel zien of het wat is

groetjes
 
Terug
Bovenaan