zwangerschapszwemmen, cursus en rondleiding ziekenhuis

Vanavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Was wel leuk en ontspanned. Nu ik thuis zit ga ik maar elke week. Beetje laat met 29 weken maar ik heb nog even.
Donderdag een rondleiding in het ziekenhuis.
Vrijdag beginnen wij ook met de cursus Samen Bevallen.
Dus wij zijn helemaal in de babywereld.

Groetjes Peet

lekker hoor ik ga geen cursus doen...

bij mn zoontje had ik me opgegeven maar voelde me niet op mn gemak was echt de jongste en de rets was allemaal al in de 30!! (ikke 22 net)
en nu geen behoefte aan ik hooor vaak tijdens de kraam dat op het moment zelf alles vergeten en tja echt meerwaarde zou het mij niet brengen...
ga wel geregeld zwemmen met mn zoontje van 5!!! ook lekker haha

Lijkt me heerlijk dat zwangerschapszwemmen, maar helaas bieden ze dat hier niet aan. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel zwangerschapsgymnastiek gedaan, maar hoewel ik ´al in de 30´ was, vond ik er niet zoveel aan ;)
Veel plezier!

hey, wij gaan vanavond voor het eerst naar de cursus samen bevallen. Ben heeel benieuwd :).
En beter laat dan nooit he. Ik vind 11 weken trouwens nog best een lange tijd hoor. Je hebt er vast nog wat aan!
x Taraneh

Ik heb een hele leuke cursus gedaan tijdens mijn eerste zwangerschap. Nu nog steeds contact met de meiden. De kids zijn inmiddels allemaal 2! Echt heel waardevol.
Van de cursus op zich ben ik heel relaxed de bevalling ingegaan. Ik dacht : hoe erg kan het nou zijn? Was een goede instelling voor de eerste keer :) Gelukkig maar want nu weet ik wel beter, hihihi.

Terug
Bovenaan