zwangerschapszwemmen, met hoeveel weken?

Gaat er iemand ook zwangerschapszwemmen?

Ik kan in principe morgen beginnen,maar twijfel eigenlijk een beetje. Is natuurlijk supergoed voor me, daar ligt t niet aan, maar ben nu bijna 21 weken, loop ik niet een beetje hard van stapel om daar nu al aan mee te doen?
Straks zit ik daar als enigste en is de rest al over de 30 weken ofzo

Jullie zullen wel denken, waar maak je je druk om, maar vraag me af of er anderen zijn die er zo vroeg aan beginnen

Ik heb bij Daniel ook zwangerschapszwemmen gedaan. Ben toen zelf vrij laat begonnen, maar en waren ook zwangeren bij die nog geen 4 maanden waren. Het is gewoon heerlijk om te bewegen in het water. Het is niet zoals zwangerschapsgym, dat je allemaal rond dezelfde tijd bent uitgerekend en persoonlijk vond ik dat heerlijk. Geen gedoe met clubjes achteraf :)

Veel zwemplezier alvast.

Groetjes, Yvette

Hoihoi,.

Bij de oudste ben ik al gaan zwangerschapschapszwemmen met 14 of 15 weken. Zat ik daar in m'n zwangerschapsbadpak terwijl er helemaal nog niet zoveel buik te zien was:) Maar ik vond het wel erg lekker. Dus zou gewoon gaan als ik jou was, en als je het dan niet leuk vind dat stop je er toch weer mee!?

Groetjes,
Jo

Hoi
Gewoon doen hoor. Ik ben met 17 weken begonnen en   vind het heerlijk. Er zitten vrouwen bij die al heel ver zijn en ook van 15 weken dus gewoon lekker gaan.
Gr Petra

Terug
Bovenaan