zwangerschapszwemmen

Hey Dames,

Ik wil graag zwangerschapszwemmen gaan doen, lijkt me zo heerlijk ontspannen. dus ik ging eens informeren bij zwembaden in de buurt, ze doen het bijna nergens wat een ramp!

hier op 5 minuten rijden zit een zwembad, die doen dat niet. kwartier rijden zit nog een zwembad die zijn er vorig jaar mee gestopt. nu zijn er nog 2 zwembaden op half uur rijden die het nog wel doen.

de een kost 5 euro per keer en is een half uur. de ander 28,50 per maand en is 50 minuten. alleen dat is best een claustrofobisch kutbad haha (ik heb daar vroeger zwemles gehad)

hmm moeilijk moeilijk! en wil eigenlijk niet alleen gaan, mijn schoonzus is ook zwanger misschien wil zij mee, maar dan zal het wel dat kleine bad worden die is dichterbij voor haar.

nog meer dames die dit willen gaan doen?
xxxx

Bij ons zijn er twee zwembaden in de buurt die het doen dus ik heb de keus. Zwemmen is heerlijk ontspannend en omdat ik nogal eens rugklachten heb lijkt me dat zeker heerlijk om te gaan doen. Alleen nu raad de vk aan om naast het zwemmen ook gym of yoga te doen..... Ik sport ook nog dus dat wordt me dan een beetje teveel van het goede. Twijfel nu wat te doen.

Hoihoi,

Ja zeker! Bij mij in de buurt zit er een mooi zwembad, waar het voor 1 uur € 4,50 kost(dus dat valt erg mee)

Wel jammer dat je zo ver moet rijden daarvoor!

Groetjes!

ja ik had echt gehoopt dat dat zwembad op 5 minuten rijden het ook zou doen maar helaas! ze zeggen wel allemaal, ja als de baby geboren is kun je komen voor ouder en kind zwemmen. nee daar heb ik nu wat aan!! whaha.

ze zeggen idd dat je ernaast het beste nog iets van gym kunt gaan doen, maar denk niet dat ik dat ga doen hoor, pff deed voordat ik zwanger was elke dag zumba een half uur tot uur. maar sinds ik zwanger ben kan ik het gewoon niet meer.

xxx

Ik zou ook gaan zwemmen, maar heb uiteindelijk besloten het toch niet doen....
Bij ons was het €20,80 voor een maand, iedere week 50 minuten per les 5,40...

Vind zwemmen heerlijk hoor maar moest kiezen, aangezien mijn vriend alleen verdiend en ook nog eens zzpér is...
Heb besloten wel een zwangerschapscursus te doen.
Leer daar dan ook wat over mijn ademhaling, en dat is voor mij wel nodig. I.v.m astma vind ik het wel belangrijk dat ik tijdens de bevalling geen aanval krijg...
Overigens zijn daarvan de kosten bij ons 5 lessen 22,50 en 10 lessen 45,- bij 10 lessen is alles wat uitgebreider....ga dit dan ook doen....
Tussen door misschien paar keer gezellig met mijn nichtje aan het zwemmen ofzo...

liefs

ow kan me voorstellen dat je dan liever voor zo'n cursus kiest idd. je wil dan geen astma aanval hebben nee. wordt die cursus ook vergoed door je verzekering?

xxx

Terug
Bovenaan