zwangerschaptest merk idyl

A

Anoniem

Guest
wie heeft ervaring met zwangerschaptest idyl.

ik heb vandaag getest binnen 3 min zag je een echt een heel vaag streepje. en dan ook echt heel vaag. na die 3 min en na 3 a 4 minuten verder dus binnen 6 a 7 min was die wel nog wat donkerde geworden.
iemand ervaring?
na me eisprong als ik die goed heb gevoeld zit ik op dag 13 dus 1 dag voor mijn nod.
nu weet ik wel dat sommige testen na een tijdje niet betrouwbaar meer zijn.
maar nog zo kort na die tijd?
groetjes van mij

als ik het zo lees ben je dus wel zwanger!! mischien dat je morgen of overmorgen nog even moet testen!
ik heb verder geen ervaring met deze test!

ben benieuwd!

ik zou denken, een streepje is een streepje! maar net wat noeltje zegt, misschien morgen of overmorgen nog eens testen? ik ben benieuwd!

Ik heb geen goede ervaring met deze testen. Bij mij gaven ze ook af en toe een vaag streepje terwijl ik niet zwanger was. Ik zou als ik jou was gewoon een claer blue digital gebruiken. Dan weet je echt zeker. Laat je het weten?

Ik zou zeggen gefeliciteerd! Zo'n streepje licht echt niet op als je geen hcg in je urine hebt. Dus je bent wel zwanger. Zeker als ie na een paar minuten nog donkerder wordt. Mijn ervaring is dat na de voorgeschreven minuten wel een streepje te zien is bij een zwangerschap maar dat deze na een tijdje nog donkerder zijn geworden door het inwerken.

Twijfel je toch: even een kruidvattest doen die van 2 voor 5 euro of de digitale van CB (dan is er helemaal geen twijfel meer), . Echt... die zijn super. Wel even met ochtendurine testen met deze termijn. Als je nog maar zo kort zwanger bent kan een test heel goed negatief geven als je urine niet geconcentreerd genoeg is.

laat het nog even weten!

je zou idd gewoon met zeggen een streepje is een streepje. zelf heb ik er geen ervaring in...en idd als je het nog neit helemaal vertrouwd gewoon over paar daagjes weer een test doen!

bedankt voor jullie reactie!
heb vanmiddag een andere merk test besteld.
dus die krijg ik morgen
of dat ik het morgen dan weer test of overmorgen.
zal het jullie laten weten.
groetjes van mij

hoi kidsbaby

ik las in de bijsluiter van de zwangerschapstesten dat een lichtstreepje te maken heeft met het gehalte van je HCG. dus als je een licht streepje hebt dan ben je zwanger! maar je moet een test niet langer dan na 10 min nog vertrouwen. als er dan ineens wel een donkere streep staat kan het je valse hoop geven. dus ga gewoon uit van het lichte streepje!

meid ben heel erg benieuwd!!

liefs

Terug
Bovenaan