zwangerschaptest sensitest ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik had een vraagje wie heeft er ervaring met de zwangerschaptest merk sensitest ik heb hem 4x positief getest, 2x donderdag middag en vrijdag ochtend en vrijdagavond laat maar de laatste was iets lichter als de rest heel vaag en ik heb wel beetje bloedverlies maar dat had ik bij me vorige zwangerschap ook heel erg heb toen ook heel veel stolsels verloren maar wie heeft er ervaring mee?

Groetjes
Gaby

Hoi Gaby

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik heb ook de testen van Sensitest gebruikt. Zondagochtend de eerste en woensdagochtend nog eentje (even voor de zekerheid, hihi).
Allebei positief, die van woensdag was duidelijker dan van zondag (had vrijdags mijn NOD).
Volgens mij is een test 's morgens duidelijker dan 's avonds omdat je urine 's morgens geconcentreerder is.
En wat bloedverlies is ook normaal. Zolang het niet gepaard gaat met krampen en als het niet te erg wordt....
En als je het niet vertrouwt, dan de HA of VK bellen!

Groetjes, Mickje

ik had bij de zwangerschap van me zoontje heel veel bloedverlies en zelfs grote stolsels en hiervoor had ik spoedecho gehad toen was alles goed.

Maar ben zo bang dat ik mk krijg al weet ik natuurlijk dat het kindje dan niet goed genesteld is maar ik heb verder geen krampen.

Ja alleen me darmen last en moe maar verder geen kwaaltjes.

Maar ik doe maandag ochtend gewoon nog een test het is ook niet gigantisch veel bloed en is beetje troebelig niet helder.

Hoi Gaby

Gefeliciteerd met je zwangerschap. De test is er ook gevoeliger voor als je bijv. veel gedronken hebt voor de test, dan is de urine meer verdund dan wanneer je weinig gedronken hebt. Zolang je geen helder bloed verliest hoef je je geen zorgen te maken.
Verder, het kan zijn dat je alsnog krampen krijgt, ik heb zelf de eerste 10 weken hele erge krampen gehad, zelfs zo erg dat ik er in de eerste weken echt van overtuigd was dat ik super erg ongie ging worden. Ik had dan geen bloedverlies, maar dit schijnt te maken te hebben met innesteling en het vergrootten van de baarmoeder.

Veel geluk met je zwangerschap
Groetjes natalie
29w3d

Terug
Bovenaan