Zwangerschaptest!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Kan het ook zijn dat een test negatief aangeeft...als je de test s`avonds laat doet?
Want ik lees namelijk op verschillende website`s dat het, het beste is om de test s`ochtends te doen?
Ik heb gewoon eigen merk van DA!!

Groetjes

Hoi,

Volgens mij kun je de testen tegenwoordig op elk moment van de dag doen hoor. Dat staat althans op het doosje van de Etos test.

Syl

Hoi hoi

volgens mij maakt het absoluut   niet uit hoor. Maar ik dacht dat dat ook in de buisluiter stond?? Hoezo, heb je hem al gedaan of moet je nog????

Succes hoor!!! liefs wondernetje

Hoi hoi..

Ik had hem al een x gedaan maar dus s`avonds laat..omdat ik wat bloed had verloren dacht een vriendin van mij..dat ik dan misschien al wat langer eventueel zwanger zou zijn..maar dat was dus niet het geval..

Maar nu ga ik alsnog testen a.s maandag..want dan zou ik ongi moeten worden..
ben wel benieuwd..heb eigenlijk al 2 weken vage klachten..
en doordat ik 2x de pil ben vergeten in de 2de week van mijn strip..zou het volgens mij misschien best wel eens kunnen?
Wat vinden jullie?

Groetjes

Hoi,
Ze zeggen vaak dat de meeste hg hormoon sòchtends in je urine zit, maar tegenwoordig kunnen de testen al van een klein beetje hg ook uitslag geven, dus het maakt niet uit wanneer... maar ik deed ze toch altijd voor de zekerheid s òchtends anders ging ik weer twijfelen.
Groetjes Renata

Terug
Bovenaan