Zwangerschaptest

<p>Hallo Dames,</p><p>Ik heb woensdag ochtend een test gedaan. Deze gaf een blauwe streep zoals op de foto te zien is.</p><p>Ook nog een kruidvat 2v5 test gedaan omdat ik het gewoon niet geloofde. </p><p>Hierbij een licht streepje het zelfde geld voor gisteren ook alleen maar een lichtstreepje.</p><p>Zojuist nog een maal een test gedaan. Deze is flink opgelopen maar nog geen knaltest. </p><p><br />Het is wel een goed tekenen toch dat mijn test vandaag beter zichtbaar is geworden.</p><p> </p><p>https://www.mupload.nl/img/2au2i6bmt566s.jpeg</p><p> </p><p>#eenbeetjeonzekerdoormiskraam</p>

Duidelijk hoor! Jou onderste test was bij mij ook zo, had eerst op een action test een zeer lichte streep en toen ook de 2v5 gedaan..
Gefeliciteerd!

Deze zijn zeker positief . 
Je hoeft ook geen knal test te krijgen. Ikheb dit bij mijn 1e wel gehad en bij deze zwangerschap ook niet.  Wel Heb ik een clearblue weken indicator test gedaan voor de dubbel check ?
Gefeliciteerd ?

Een knal test hoeft echt niet hoor, heb ik ook niet gehad en nu toch echt een zoontje van 14 weken in m'n armen! Gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan