zwangerschaptesten van bb??

A

Anoniem

Guest
jullie bedoelen daarmee babybrabbel.nl?
die zijn inderdaad erg goedkoop, maar zijn ze wel goed?
en hoe worden ze verstuurd? wel discreet zeg maar?

alvast bedankt groetjes moon.

quote: moon78 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2006 09:21:12'));

jullie bedoelen daarmee babybrabbel.nl?
die zijn inderdaad erg goedkoop, maar zijn ze wel goed?
en hoe worden ze verstuurd? wel discreet zeg maar?

alvast bedankt groetjes moon.

Beste moon,

Ik heb afgelopen weekend testen besteld. Op de site kun je de bestelling volgen. Daarnaast heb ik een vriendin en die heeft ook van deze site telkens testen gekocht volgens haar zijn ze goed. Ze worden in een envelop verstuurd, mag hopen dat het discreet gaat. Maar dat denk ik wel.

Gr. Tieneke

Hallo dames,
bij babybrabbel heb ik zelf geen ervaring. Bij zwangerschap.nu sturen ze de testen in een  witte envelop...  
Tegen een zeer aantrekkelijke prijs is mijn ervaring. Succes met inslaan,
groetjes lisette

Hoihoi,

Ik heb al een paar keer testen bij babybrabbel besteld, de romed worden in een envelop geleverd, is een blanco envelop, dus niemand kan zien waar die vanaf komt of wat er in zit. Heb ook al een keer clear blue digitale test besteld, die kwam in een doosje waarop de woorden medisch en spoed stonden, maar ook hier kon je niet van herleiden wat er eventueel in zou zitten.

Groetjes Hada

Hallo,

Ik heb ook wel eens testen gehad van Babybrabbel. Die testen van Romed zijn niet goed. Ze geven vaak een positief resultaat aan, maar dan ben je niet zwanger. Ik heb het zelf ook gehad. Je gaat je dan helemaal zwanger voelen en je bent het niet.....
Als je er meer van wilt weten moet je ook alles maar eens lezen op het babybrabbel forum.....
Zwangerschapstest Romed Cassette......in de rubriek zwanger willen worden....Daar is zelfs een positieve test gekomen door de urine van een  man.
Nee ik gebruik gewoon de testen van het kruidvat.....

Terug
Bovenaan